Skurker

Hvilken skurk er kulest i ff?

  • Kefka (VI)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Seifer (VIII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ultimecia (VIII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Goldor (V)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Sephiroth (VII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kuja (IX)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Trance Kuja (IX)

    Stemmer: 0 0,0%
  • The Turks (VII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Queen Brahne (IX)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Seymoure (X)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Sin (X)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
Seifer er jo ikke ond engang, bare hjernevaska og tøff i trynet. Han er derimot litt tøff da, men de er jo de fleste FF-badguysene. Jeg stemte Sephiroth, han er rett og slett ond med stil. Den ondeste badguyen må jo være Kefka da, han er jo helt gal...
 
C

Crizpy

Gjest
#22
Ja. Kefka er den enste bad guy`en jeg har skikkelig hata lissom...da han drepte hele firago med gift o.l
 
#23
Sephiroth er jo desidert kulest, da, en av de kuleste i hele FF7 faktisk.
Andreplassen går til Seifer, tror jeg.

Turks er jo også litt kule, ihvertfall når de tar seg av Don Corneo på Da-Chao.

Men hvem er Goldor i FFV? Jeg har gått gjennom spillet, men kan ikke huske noen som heter det. kan bare huske Exdeath jeg... :huh:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#25
Opprinnelig skrevet av Akuma@29.04.2004, 21.21
Men hvem er Goldor i FFV? Jeg har gått gjennom spillet, men kan ikke huske noen som heter det. kan bare huske Exdeath jeg... :huh:
Jeg lurer på om han ikke mener Golbez, som er det ekte navnet til ExDeath (hvis jeg ikke husker feil). ExDeath får uansett ikke min stemme … han er et tre! Et tre!
 
#27
Opprinnelig skrevet av Thinaran+29.04.2004, 21.37-->
<!--QuoteBegin-Akuma
@29.04.2004, 21.21
Men hvem er Goldor i FFV? Jeg har gått gjennom spillet, men kan ikke huske noen som heter det. kan bare huske Exdeath jeg... :huh:
Jeg lurer på om han ikke mener Golbez, som er det ekte navnet til ExDeath (hvis jeg ikke husker feil). ExDeath får uansett ikke min stemme … han er et tre! Et tre! [/b]
Golbez er bad guyen i FFIV.
 
#30
garland?
 
#31
Valget sto mellom Sephiroth og Kuja hos meg (men jeg skjønner ikke vitsen med å ha både Kuja OG Trance Kuja). Jeg valgte dog å være noe original og stemte på Kuja.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#32
Sepiroth (siffer (tall) rot (råtnelse)); matte, tall, kaos, avvik. Den ultimate slemmingen. Han har stilen, personligheten og intensjonene som gjør han til en skikkelig skummel djevel.

Necron (som burde ha vært der istedenfor Kuja) er tett oppom med sine ønsker om å ødelegge all eksistens, siden han ikke forstår hensikten med den. Får helt frysninger av han... "fyren" der. :$
 

Novastrum

Feminist-elitist
#34
Opprinnelig skrevet av Shadar@30.04.2004, 13.04
Novastrum: Og også navnet på en av de som falt med Lucifer ... nesten alt i anime og JRPGs er hentet fra tysk filosofi eller vestlig religion :)
Mye fra Final Fantasy er også tatt ifra gresk mytologi og jødisk religion. :)
 
#35
Min stemme gikk til the Turks. Finnes ikke kulere og mer pimpete bad guys enn de. Men de er jo liksom ikke hovedantagonistene i Final Fantasy VII heller da. Men når de er med, så må de jo selvfølgelig få sin fortjente stemme. Digger når Reno denger folk med den ElectroRod'en sin eller hva det nå var.
Sephiroth er jo også kul, men the Turks kommer'n akkurat i forkjøpet.
Faen, nå må jeg spille Final Fantasy VII, ass!! :D
 
#36
Jeg stemte selvsagt Kuja. Kuja er den mest geniale slemmingen av de på listen, med sin arrogante og selvhøytidelige holdning. Han er også veldig godt forklart i spillet, selv om det er godt skjult.

Men det er ikke Kuja som er favoritten min, tror jeg. Jeg har virkelig sans for Garland - også i FFIX. Garland er mer "bad-guy" enn Kuja, siden Garland rett og slett drar i massevis av snorer. Han styrer selve overtagelsen av planeter, noe det står enorm respekt av. :D

En ting jeg ikke skjønner, er hvorfor folk liker Sephiroth så godt. Jeg synes han er helt OK, men det er hovedsaklig grunnet det tøffe sverdet. Hva er egentlig så genialt med fyren?
 
#37
Det jeg synes er genialt er historien bak denne syke mannen. Han har også et übersverd som kicker ass ja, men hele historien bak denne mannen, pluss hans holdning til alt og alle gjør ham rett og slett......ond....
 
#39
han er jo ikke akkurat en skurk i golden sun 1 da. skurkene der er jo saturos og mernandi. trancekuja er den råeste! :kul: og necron