Skurker

Hvilken skurk er kulest i ff?

  • Kefka (VI)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Seifer (VIII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ultimecia (VIII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Goldor (V)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Sephiroth (VII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kuja (IX)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Trance Kuja (IX)

    Stemmer: 0 0,0%
  • The Turks (VII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Queen Brahne (IX)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Seymoure (X)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Sin (X)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#2
SEPHIROTH! elsker den filmen når han brente ned hjembyen til Cloud, når han går i flammene med det lange sverdet sitt. :cool:
 
#5
Sephiroth er den ubestridte drittsekken i noen spill. Særlig fordi jeg følte at han en gang i løpet av spillet ville ende opp på min side første gang jeg spillte det. Jeg trodde han ville sloss for "det gode", og jeg hadde en sympati for han hele veien gjennom. Det gjør han bare til en ennå større jævel.

Men Kefta er rett og slett morsom. Jeg likte den ubegrunnede galskapen hans, at han rett og slett var psykopatisk og sinnsyk. Så han kommer på en god andreplass. Likte også Kuja når jeg spillte gjennom FFIX for første gang, han var... ond. Mulig på grunn av at jeg elsker Kuja's Theme. Musikken og atmosfæren i FFIX er en av spillets absolutt sterkeste sider, og en av seriens beste.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Kefka. En riv ruskende gal klovn som prøver å ta over verden. Kan det bli bedre?

Mulig jeg har sett for mye anime, men jeg synes Seph er en vandrende animebadguy-klisjé. Og jeg tror han overkompanserer noe helt enormt med det derre overdimensjonerte sverdet sitt. Samme med Cloud. Kanskje de to delte mer enn bare enkelte oppdrag da de var i SOLDIER sammen? ;)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#7
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@28.04.2004, 22.35
Kuja!

Første gangen eg såg han trudde eg han var ei deilig dame.
hehe, tenkte faktisk akkurat det samme, ble litt skuffet igrunn :D



Syns Kefka er den beste. Den latteren er det sykeste jeg har hørt, og fyren var rett å slett ødelagt i hodet. Sepiroth må også nevnes. En utrolig gjennomtenkt skurk.
 
#9
The turks for great justice!
Ingen badguys kan og vil måle seg med dem. Ubestridt kulhetsfaktor på rundt
9.9/10 (Det at de konstant springer fra kamper trekker ned med .1, og da med bare .1 fordi de alltid har en grei unnskyldning... eh..)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
En liten ting her... Er ikke Kuja og Trance Kuja samme person? Jeg mener da det.

U an SETT, så stemmer jeg... SEPHIROTH! Ingen slemmere FF-skurker en ham.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Mandark@28.04.2004, 22.25
En liten ting her... Er ikke Kuja og Trance Kuja samme person? Jeg mener da det.

U an SETT, så stemmer jeg... SEPHIROTH! Ingen slemmere FF-skurker en ham.
Kuja og trance Kuja er samme person, men jeg liker bedre utseende til trance kuja....
 
#14
Men har det noe med saken å gjøre?

Jeg presterte å trykke feil, så jeg valgte Trance Kuja. Egentlig var det meningen å stemme Kuja. Thinaran skrev at Sephiroth er en «vandrende animebadguy-klisjé», og jeg er for så vidt helt enig. Uansett, jeg likte måten Kujas personlighet kom fram. Alt pratet om skuespillene («My sweet canary!») og hans barnslige opptreden fascinerte meg veldig mye.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@28.04.2004, 21.35
Kuja!

Første gangen eg såg han trudde eg han var ei deilig dame.
:laugh:

Kuja er undervurdert!
Det går ann å være vakker og ond på en gang da!
 
#17
Stemte på Sephiroth. Han er bare rett og slett kul. Godt gjennomtenkt og veldig mystisk som gjør han så spennende.

På andre plass kommer Kefka med verdens diggeste latter. Han er bare så vanvittig ond, så du har bare lyst å knekke skallen på han. Herlig.
 
#18
Har bare spilt FFVIII-FFX, så da må det bli Seifer, han så bare drit kul ut da jeg så et FF spill for aller første gang.
 
C

Crizpy

Gjest
#20
Seifer er den største pingla bland "skurkene"
Å i det heletatt kalle han en skurk, er en skam ovnefor de andre skurkene