slitt, velbrukt og illeluktende MILF Mia vhs

justorunjust

JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS
#21
Shit er dette en slags rare utgave?! Jeg må ha den!
Kjøp den, desidert et samleobjekt for folk som liker å høre ræva sanger laget av gamle mennesker. De har dedikert seg til å synge om åssen man ikke kan motstå morradi mia.

Dette gikk videre til en meningsløs film for det meste spilte av folk som begynner å dra på åra, og miste stemmen sin som til slutt høres ut som de prøver å få ut et lite hvin.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#23
Kjøp den, desidert et samleobjekt for folk som liker å høre ræva sanger laget av gamle mennesker. De har dedikert seg til å synge om åssen man ikke kan motstå morradi mia.

Dette gikk videre til en meningsløs film for det meste spilte av folk som begynner å dra på åra, og miste stemmen sin som til slutt høres ut som de prøver å få ut et lite hvin.
:D:D:D:D:D Jeg ler meg fillete av deg! Du er så morsom atte ... jælp!
 
#25

Lodin

Der Waaaah
#26
Sånn ellers kødder jeg ikke engang når jeg sier at jeg ville sterkt vurdert å heller se Mama Mia enn å spille Far Cry 2.
Så sånn er det.
 
#27
men du er vel litt skeiv og da?
 
#30
Kanskje det er derfor du ikke får se bilder av meg, pus.
YUCK!! vil ikke se bilde av deg jeg!:kvalm: ..skal trossalt kunne få sove om kveldene

Nei, bare så inni helvete lei generiske action spill som kun består av mye skrik og lite ull. Den filmen varer i det minste bare 2 timer eller no.
Joa kan skjønne deg på den ;) men siden det spille var på tilbud så kunne jeg ikke avslå det kjøpe selv om jeg angrer på det nå :mad:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#31
YUCK!! vil ikke se bilde av deg jeg!:kvalm: ..skal trossalt kunne få sove om kveldene
Also, cocks.

Hvorfor har det blitt sånn greie i det siste at gud og hvermansen tror man kan si HEHEBÆSJ så er det automatisk en fornærmelse? Har alle blitt akutt Klaymen? :/
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#34
Hey, SirkusMartin har langt blondt hår. Jeg spyr masse bæsj bare av å tenke på det. FOTO:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Tatt med mobil kamera eller

Med tanke på den gode kvaliteten

Minst fem mega pixel det der sier nå jeg

Tokk ett bilde i går men det ble bare på fire mega pixel

Så da sletta jeg det
 

Halky

Veteran bruker ;)
#39
Hms filmen er da ikke så dårlig, har sett den selv og ja den var grei nok. Meryl Streep Gjør også en meget god rolle i filmen.