slitt, velbrukt og illeluktende MILF Mia vhs

#41
#44
jeg synes faktisk det var ganske funny shit, om du ble fornærmet elle ikke.. I dont give a fuck, får meg er du en langhåra hestekuk uansett :)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#46
jeg synes faktisk det var ganske funny shit, om du ble fornærmet elle ikke.. I dont give a fuck, får meg er du en langhåra hestekuk uansett :)
Skal du få deg en langhåra hestkuk? En den sau-aktige varianten av deg en langhåra hestkuk?

Eller er du bare en udugelig jøde?


Torulv: litikke sleipt å skape en mandigere versjon av meg. What I ain't gotta live down.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#47
Du er spillegals mest photoshoppa kis etter photoshopemne på eget initiativ (om jeg ikke husker helt feil), og det var alt annet enn mandige bilder som dukket opp..
 
#48
Skal du få deg en langhåra hestkuk? En den sau-aktige varianten av deg en langhåra hestkuk?

Eller er du bare en udugelig jøde?
om å være en udugelige jøde kom ikke fra den rette ræva..

Ikke akkurat noe bra svar da men det gjør ikke noe av det som kommer fra kjeften din heller
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#50
Nå er vi på riktig vei her synes jeg dette er veldig positivt
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#52
Fint du informerte oss om dette fordi den har ikke blitt forandra utallige ganger allerede.
 

justorunjust

JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS
#53
hvorfor ikke bare kalle den mama mia? altså, jeg ser jo humoren i det,men..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#56
Du får sende et rundskriv så alle får det med seg. Red alert, yes sir, jolly good idea, keeps the men on their toes.

forseglet incest mia dvd selges =D