slitt, velbrukt og illeluktende MILF Mia vhs

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#61
Du er spillegals mest photoshoppa kis etter photoshopemne på eget initiativ (om jeg ikke husker helt feil), og det var alt annet enn mandige bilder som dukket opp..
Poenget var jo at jeg måtte live down den overdrevne mandigheten han påsto at jeg innehadde. Det er så mange myter om meg der ute, jeg er da bare en vanlig dødelig som dere andre.
om å være en udugelige jøde kom ikke fra den rette ræva..

Ikke akkurat noe bra svar da men det gjør ikke noe av det som kommer fra kjeften din heller
Kanskje du hadde hatt et håp om å støte noen om du ikke bare ragehamra på tastaturet og satt igjen med en håndfull ord stokka sammen uten betydning?

Jeg håper noen brekker ryggen din så du blir lam og sitter i rullestol resten av livet, uten noe håp om rekonvalesens eller kunne tørke deg i ræva selv.
 
#62
eller at bare du som ikke tørket av sæden av brillene dine å ikke skjønnte den..
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#64
eller at bare du som ikke tørket av sæden av brillene dine å ikke skjønnte den..
Var den en person her som ikke tørket sæden av brillene sine som også ikke skjønte den? Eller behersker du fortsatt ikke norsk og måtte paradere dette faktum med høye knespark? Jeg prøver meg uansett på din bølgelengde: ut ,drit a deg lol.
 
#65
okey :)
 
#67
100 så tar jeg frakta ;)
 

oma

Village Drunk
#69
xD naar han foerst faar ett tilbud for en vare som ikke er oensket, saa proever han aa uppe prisen. Classy
 
#70
I'm a hustla baaaaaaaby
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#73
Hei skal filmen inn i et monter skal du bruke baksiden som speil?