Smash Bros. Brawl

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nå nå, bedre teksturer og flere polygoner betyr ikke nødvendigvis mer realistiske figurer. Jeg regner med at Peach kommer til å havne i nogenlunde samme stil som Mario; lik modell med bedre overflatebehandling.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(NiloPilo @ 26.06.07, 17.06) 71601
Det er laaaangt ifra realistisk.[/b]
All sanntidsgrafikk vi har per i dag er milevis unna realistisk, kompis.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Zelda returnerer uten Shiek? Najs, bare hun ikke suger like mye kuk som hun gjorde.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(NiloPilo @ 27.06.07, 12.01) 71672
Det er fint at du bekrefter påstanden, rompis...[/b]
Siden vi først drev med å påpeke det innlysende, da veit du påsan.
 

Kilik

Lokal moderator
Spillet er ikke spillbart på E3 i neste uke. Merkelig for et spill som hevdes å komme ut i USA i år, men mulig Nintendo ønsker mest mulig oppmerksomhet rundt Metroid Prime 3 (og Mario Galaxy?) i første omgang.

Link
 
Så, Bowser er med på leken atter en gang.



Og hva så, sier dere? Jo, denne gangen får man litt mer kraft til disposisjon. Etter å ha plukket opp en Smash Ball herjer man gata med GODZILLA!

 
Visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette men siden det er noen smash interesserte så tenkte jeg å legge til en link her ;)

Smash @ Evo

Evo er en temmelig stor slossespill turnering hvor smash er med for, jeg tror det er første gang, anyways
masse 1vs1 og bra spillere ;)
 
Visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette men siden det er noen smash interesserte så tenkte jeg å legge til en link her ;)

Smash @ Evo

Evo er en temmelig stor slossespill turnering hvor smash er med for, jeg tror det er første gang, anyways
masse 1vs1 og bra spillere ;)
[/b]
Dette er faktisk en av grunnen til at jeg skal kanskje starte å spille Super Smash Bralw. Jeg håper bare at spillet er lett å lære, alikevel med dyp gameplay. Kanskje også grab reversal :)
 
Likte det originale super smash bedre enn melee. Dessverre for meg har jeg ikke n64 lenger.
Er litt småredd at brawl ikke blir bra nok balansert, men whatever lizzom..
Tror ikke jeg orker det uansett. (ikke lommeboka heller, ps3 thank u verry much!)
 
Melee var jo nøyaktig det samme som det originale Smash Bros spillet, bare med mer innhold og bedre grafikk.

Ikke bra nok balansert? Har du overhode noe grunnlag til å tro det? Vi har knapt nok sett gameplay filmer fra spillet, så jeg ser ikke helt logikken bak tankegangen din.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
haha, "logikken bak tankegangen hans"? Han sa nettopp at lommeboka hans foretrekker ps3. Jeg tror ikke vi snakker om de helt høye nivåene av... det meste.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det han skreiv var vel at lommeboka hans ikke orker Wii fordi den ble sodomert da han kjøpte en PS3.