Smash Bros. Brawl

Kilik

Lokal moderator
#21
Nytt Mario, Zelda, Metroid og Super Smash. Ser ut til at Wii får en pangstart.

Opprinnelig skrevet av Cube-europe
Unfortunately, Nintendo confirmed the game has slipped to a 2007 release date, though Metroid Prime 3: Corruption will be a launch title instead!
Trailer
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#22
Jeg kan godt leve med Metroid til de slipper Mario og Smash. Wii-controlleren er jo herlig til shoot'em ups.
 
#24
Vannvittig fett at de slipper et nytt Smash spill, også genialt at Pit er tilbake.
Har savna Kid Icarus på de seinere Nintendo maskinene! :(
 
#25
Og med det var E3 komplett.

SSBM er det mest spilte GC spillet her, så dette skal garantert inn. Og jeg liker godt det jeg hører om extra characters etc. Og Snake! Jeg gleder meg! Fett!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#26
Veldig synd at det blir utsatt dog det definitivt er verdt å vente. Kommer til å bli så utrolig kos. Synes Snake skiller seg litt vel ut, men man blir vel vant til det. Håper Waluigi også blir spillbar, like skitten som Wario, men mye raskere. Jævlig spennende med nye karakterer, lurer dog på om noen blir fjernet eller forandret til det ugjennkjennelige. Det er jo veldig snilt av dem å la det være spillbart med vanlig kontroll også, har en følelse av at jeg kommer til å holde meg til den dog det garantert blir tøft og anderledes med Wii-kontrollen.

Jeg har ikke gledet meg like til et spill sidenDiablo 2: Lord of Destruction eller Pokèmon gold/silver <3

Edit: Nintendo har virkelig overgått seg selv i år!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Først: Jævla stilig nyhet. Online var hva Smash Bros. Melée manglet for at det virkelig skulle eie, så... XD
Så:SITAT(Cycerin @ 11.05.2006, 11.01) 2673
Går rykter om at snake kan plante eksplosiver på bakken o.l, men gønner får han ikke. :([/b]
Enda godt. Pistolene til Falco og Fox irriterte meg sykt i Melée.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#29
SITAT(Yetipants @ 11.05.2006, 13.46) 2702
Enda godt. Pistolene til Falco og Fox irriterte meg sykt i Melée.
[/b]
Hihi. Hva om Snake kan feste nesten usynlige C4- eller Semtex-ladninger på bakken, som man snubler opp i når man slåss mot andre? Minst like irriterende.
 
#30
Før fransktimen kommer en venn bort og informerer meg om at et nytt Super Smash Bros har blitt offentliggjort og at Solid Snake og Pit er to av de nye spillbare karakterene. De to timene med fransk gikk fort unna med konstant snakking om Wii og alle de enorme titlene som er i arbeid til den. Dette blir stort. <3
 

Lodin

Der Waaaah
#31
SITAT(Scary Paladin @ 11.05.2006, 10.57) 2670
Nintendo hadde Metal Gear serien først, men de gikk over til Sony med Metal Gear Solid serien. Nå blir de jo gitt ut til begge konsollene. Nå kan ikke Nintendo ha "Nintendo all stars" i spillet mer. :p [/b]
:eng101: MSX hadde det første Metal Gear spillet. Det ble så porta til NES.

Og nå skal jeg titte på trailerne.

EDIT: Fifan så fett, det er alt!
Og når det gjelder Snake er jeg rimlig sikker på at det er Kojima sin ide'. Bare han kan komme på no så sinnsykt og få det pressa forbi Sony (som sikkert ble litt grinete.)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#32
Det stemmer visstnok. Hideo Kojima skal ha mast no iherdig på å få med Snake i SSBB.

SITAT
Sakurai said the decision to include Solid Snake when Hideo Kojima himself practically "begged" to include the Metal Gear character in the last Smash Bros. game. When asked about the possibility of Sonic the Hedgehod appearing in the game as well, Shigeru Miyamoto said: "There are probably possibilities for other third parties as well, and it maybe that even know there are corporate discussions going on about including some of these other characters."
[/b]
Kilde
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Om ikke annet burde de kunne kreve å få med noen fra EA siden Mario og de dukka opp i GC verianten av NBA Street eller hva det var. Problemet er bare, hvem skulle man valgt? Fotball-mannen, WW2-soldaten, NFS-bilen? Hvis de må ha konkrete personligheter kanskje de kunne fått med Don Corleone? XD

EDIT: Vent. Nå som de allerede har fått med en Konami karakter, kanskje de kan få med enda en?





 
#34
Herregud, dette kommer til å bli verdens beste spill! Så denne traileren på skolen i dag, og da gikk plutselig hele dagen saktere. Alt jeg tenkte på var dette spillet. :rolleyes:
Håper at Nintendo kommer til å eie fremtiden.

Snake!!! :huh: W00T, W00T W000000000T!?
Dette ... ARGH! *overlykkelig*
 
#35
utrolig stilig.
endelig et nytt smash bros-spill.
spiller fortsatt smash den dag idag , og storkoser meg.
dette kommer til å bli, som smash er nå, et av de kuleste spillene noen sinne.

Herlig.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#37
Dojo er navnet på siden.
 

Kilik

Lokal moderator
#39
Capcom-karakterer hadde vært herlig. Mega Man, Viewtiful Joe, Ryu, Harman Smith...
 
#40
Har sett traileren utallige ganger i dag. Gleder meg sykt til dette spillet, litt synd det ikke ble launch title. Men det blir ivertfall verdt å vente!