Smash Bros. Brawl

#61
For meg, når jeg nå så videoen igjen, virker de ikke noe mistenksomme. Men det er klart, når du forstørrer de slik du har gjort, virker det litt påfallende at de er såpass spesifikke og varierende :hæ:
 

Lodin

Der Waaaah
#62
Kan bare være rusk som er igjen fra at filmen først er laga i MGS2 motoren, filtra via det de har laga Smash traileren med og så havna på nettet i gnirregnurr utgave.
Eller det kan være Kojima som forteller oss at det egentlig er Raiden som skal være med. =D

Forøvrig er de eneste Ninty-folka jeg håper er med nå evt. Little Mack og Tom Nook.
Hadde heller ikke vært så galt med Darth Vader og Optimus Prime. :p
 
#64
Var faen meg helt sikker på at det var små prikker T_T!
I was lurt!
Vedder på at det er en hemmelig beskjed på Japansk fra Kojima! Noe i duren av "OMGOMGOMGOGMOMG MGS 4 KOMMER TIL WII, MEN IKKE SI DET TIL NOEN! :eek:!"

...>.<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65
Vedder på at noen har tatt feil av en hemmelig beskjed og kompresjonsartifakter. :p
 
#66
Riktig nok er alle prikkene forma som rundinger som mangler et eller annet. Toppen, siden eller noe sånt. Legger raskt til mistanken min om at det kanskje bare er noen feilkoda prikker.

Likevel er jeg ennå ikke så sikker på om dette kanskje virkelig er en hemmelig beskjed. Får håpe det, hemmelige beskjeder i E3 trailere er tøffere enn toget.
 
#69
Hehe, man skjønner at man er en håpløs gamer når man får gåsehud av åpningen på den traileren Snake er med i, lo forresten godt når Snake sa han var på rekogniseringsoppdrag, hvorpå vi får se pappesken plassert i et koselig Nintendomiljø.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#70
SITAT
Another question was presented to Sakurai. "How will Super Smash Bros. Brawl take advantage of the Wii controller?" The designer said he had been working with different ideas and had found that too much use of the controller's pointing and motion-sensor functions was not a good thing. He then dropped a hint, saying gamers may not want to throw away their old GameCube controllers, which the Wii supports. Sakurai then said he wants to support the console but offer something different from other Wii games.[/b]
Kanskje like greit i grunn. Hadde sikkert blitt vanskelig å spille med Wii sin kontroll når det blir mye på en gang, men på en annen side hadde det vært moro å prøve.

SITAT
The next query lowered the level of discourse a bit. "Will Wario have a fart attack?" asked the questioner, prompting giggles galore. "Yes, he will," said a semi-bemused Sakurai.[/b]
:hehe:

SITAT
"Will the game's roster be expanded to include more Nintendo characters besides what we've seen?" was the next question. "Of course there are other characters we're thinking about, but we can't speak about any today," said Sakurai.[/b]
Flere nye folk. Det er ikke sååå mange flere folk å velge i nå fra Nintendo. Blir tøft å se hvem de tar med... :usikker:

SITAT
The next questioner raised a major issue, asking if Super Smash Bros. Brawl would support the Nintendo Wi-Fi Connection. Sakurai said his team would try to take the game online, but he thinks it would be a hard to make four-player online work.[/b]
Awww :( Håper de klarer å fikse det. Dette var jo en av tinga jeg virkelig så frem til.

SITAT
Then the subject turned to Solid Snake's role in Super Smash Bros. Brawl. After commenting that it was a good question, Sakurai said he thought long and hard on how to fit Snake in, since he's usually armed with a gun. Sakurai said he doesn't want to incorporate real weapons in-game, but if the characters used rocket launchers or other explosives it might be funny. He also said Snake will use his infamous cardboard box in the game.[/b]
=D


Kilde: Gamespot
 
#72
dayim.
brawl må jo bare være online.
Smash bros online hadde slukt vekk alt av mitt sosiale liv, uten tvil. (slik som nintendos eneste andre online-spill har gjort mot meg, Phantasy Star Online)

Lag må være deres største fiende.
Når man spiller smash er timing alt.
Og jo flinkere man blir, jo mere spiller det på timingen.
Wii får bare vente og se hva gutta får til.
 
#73
Hvor er dissa trailer'a dere snakker om?
Browse'a igjenom hele thread'en.. men så bare YouTube links.. noen sted å download'e dem?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#75
SITAT(JINsama @ 14.05.2006, 03.30) 3425
Hvor er dissa trailer'a dere snakker om?
Browse'a igjenom hele thread'en.. men så bare YouTube links.. noen sted å download'e dem?[/b]
Hvi's du besøke'r denn'a sid'a, så ka'n du dow'n-loa'd'e de flest'e filme'r fra Yo'uTub'e, Googl'e Vide'o og andr'e videoside'r på nette't. Væ'r s'å go'd.SITAT
Flere nye folk. Det er ikke sååå mange flere folk å velge i nå fra Nintendo. Blir tøft å se hvem de tar med... :usikker:[/b]
Hva med Balloon Fighter? Eller Kaptein Olimar? Eller... Ganon? Wart? :D
 
D

Doctor Downs

Gjest
#76
Sidekicks blir det nok ihvertfall. Toad, Slippy, King Koopa (Grønne Bowser fra SMB), et par koopa kids (SMW), ÅHELVETEFØDSELPÅTV :eek:

:sprø:

... ... Hvor var jeg... Paper Boy med Ness-egenskaper, Waluigi med Wario-egenskaper, Diddy Kong som blir DKs svar på Young Link, eller hvorfor ikke Psycho Mantis som Mewtwo med en twist når vi først skal ta av MGS.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#77
SITAT(Simon @ 14.05.2006, 03.26) 3423
dayim.
brawl må jo bare være online.
Smash bros online hadde slukt vekk alt av mitt sosiale liv, uten tvil. (slik som nintendos eneste andre online-spill har gjort mot meg, Phantasy Star Online)

Lag må være deres største fiende.
Når man spiller smash er timing alt.
Og jo flinkere man blir, jo mere spiller det på timingen.
Wii får bare vente og se hva gutta får til.
[/b]
Det ER online. XD
 
#78
Sant nok, men det er noe annet Simon som sier som også er sant. Timing er så forferdelig viktig i et spill som SSBM. Spesielt for de som er litt mer hardcore. La oss ta et godt eksempel Fox, han har sitt utrolige ned-b angrepet. For de som er flink nok, så trykker man først ned-b, og dermed hoppe, så må man være superask og holde joystiken ned til en utav hjørenen, og så trykke l eller r. Dette vil føre til at Fox beveger seg 0.40 sek etter at han har brukt ned-b. Det er det jeg bruker når jeg skal mørbanke en fiende.
Bare se hvordan denne fyren utnytter ordet "timing".
Håper at nintendo gjør hva som helst for å unngå lag. :eek:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Får de Tetris til å funke lagfritt på nett, da får de steike meg til Smash Bros. også.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#80
Poenget var vel ikke om SSBB skulle være online, men om de klarte å få til fire spillere samtidig, eller om de måtte nøye seg med to. La oss krysse fingrene!