Smash Bros. Brawl

Lodin

Der Waaaah
Sopperiket som postapokalyptisk helvetesforgård er litt deprimerende. :(

Her er større versjon av dagens oppdatering, den online kampen. Der har vi et lekkert brett.

GT.com har lagt ut en ny video om personene i brawl. En plass i videoen ser man et oversiktsbilde over en rekke personer; mange av personene på bildet har aldri blitt omtalt før. Noen tanker om bildet?

Les mer her.

Lodin

Der Waaaah
AHAHAHA... Det bildet der har versert på gayfags og 4chan i månedsvis og er omtrent 100% sikkert fake. Tror forskjellen nå er at Geno var på plassen til Olimar.
Desuten har jeg lest to steder at folk som testa det fikk Midna som assist trophy. Hu hopper inn i skyggen til folk og sleper dem omkring. Det er forøvrig like troverdig som det bildet. :usikker:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Geno? Seriøst? :hmm:

Forstår ikke helt hvorfor den tredokka har en fanbase. Han har jo ikke engang pels.

Lodin

Der Waaaah
Introen til japseutgaven, den er lekket. Eneste avsløring er at Ness er med, men det visste vi ærlig talt fra før av.
Sånn ellers er det ganske stilig film med en del artige team-ups som Pikachu og Samus. ^_^

EDIT: Er det Marth som også dukker opp der? Driter i de teite Fire Emblem folka, vil ha Farcon paunch.

Er nok Marth vi ser der, ja... Gjør meg ingen ting med litt Fire Emblem-folk, til tross for at jeg aldri har spillt spillene. De var noen av de morsomste å kontrollere i Melee, så. Men enig i at jeg savner Falcon, ja... han bør bli med. Visste vi at Yoshi skulle bli med igjen fra før, eller? Jeg hadde ikke sett det, men gikk jo ut ifra det.

Lodin

Der Waaaah
Noen posta et lignende bilde på 4chan tidligere i dag (fra 2chan), men da var det Weege og Snake som var unlocka. Virker som character select skjermen utvider seg dynamisk.
Forøvrig er den til forveksling lik den Dens posta til tross for at fek.s Farcon har en helt annen pose. :blunk:

Lodin

Der Waaaah
Her er altså det man tror er den endelige rosteren, bortsett fra man regner med en Star Fox karakter til. Ikke klikk hvis spoilere skremer deg, ikke at det er noen veldig uventa folk der.
Forøvrig er adventuremodusen ganske mye mer omfattende enn man kunne venta. Rundt 6 timer har folk brukt på den.

SITAT(Lodin @ 29.01.08, 20.20) 100561
Her er altså det man tror er den endelige rosteren, bortsett fra man regner med en Star Fox karakter til. Ikke klikk hvis spoilere skremer deg, ikke at det er noen veldig uventa folk der.
Forøvrig er adventuremodusen ganske mye mer omfattende enn man kunne venta. Rundt 6 timer har folk brukt på den.
[/b]
Per person ?

Så, vi mister faktisk et par figurer fra Melee? Jaja, vi har fått så mange kule at det gjør meg ingenting, og han som står til høyre for Wario hadde jeg håpet på fra starten. Godt å få det (nesten) bekreftet.

Lodin: Jeg mener å huske å ha sett det bildet før, og at det ble kalt fake. En av grunnene som jeg husker var at bildet til Luigi ikke var oppdatert fra DS'en eller noe.

Lodin

Der Waaaah
SITAT(Dens @ 29.01.08, 20.32) 100566
Per person ?
[/b]
Nei, hver karakter spiller sin lille rolle i den hele historien og man switcher mellom dem.

EDIT: Dette du sikter til? Rimlig opplagt at noe har fått tak i et bilde av en midlertidig roster og fotoshopa den.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Konge, konge og konge. Smash Bros. Brawl var et sikkert kjøp fra før av, men nå ble det... øh, enda litt sikrere.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
SITAT(Lodin @ 29.01.08, 20.20) 100561
[/b]
Skulle ikke Zero Suit Samus være en egen karakter? Og Toon Link? Høres ikke helt riktig ut synes jeg. Og hva faen er greia med Lucario? Random pokeman er random...

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du blir Zero Suit Samus om du bruker Samus sin finaru-smashu, hvilket knekker sammen Varia Suit-en. Om man får den tilbake eller ikke husker/vet jeg ikke.