Smash Bros. Brawl

D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Lodin @ 16.01.08, 07.16) 98207
Håh!



Ikke bare får vi bekreftet at Zelda fortsatt kan bli om til Shiek, men vi får og heldigvis endelig klarhet i spørsmålet om det er bare tettsittende klær eller om hu faktisk gjør seg om til mann.
[/b]
Jeg har en del kamerater som mener at Zelda aldri gav seg ut for å være mann, men at Shiek faktisk skulle forestille en kvinne. Vær snill og motbevis dette så jeg slipper å rearrangere en ti år gammel historie i hodet mitt.
 
SITAT(Doctor Downs @ 21.01.08, 20.49) 99091
Jeg har en del kamerater som mener at Zelda aldri gav seg ut for å være mann, men at Shiek faktisk skulle forestille en kvinne. Vær snill og motbevis dette så jeg slipper å rearrangere en ti år gammel historie i hodet mitt.
[/b]
Ruto reffererer til henne som "him".
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg greier ikke å se det, men hele internett har vistnok bestemt seg for at det er Ness. Personlig driter jeg en tynn marsj i om han er med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers så mener jeg å huske at i Ocarina of Time trodde mange at Sheik var en gubbe, men... hallo. Det er bare Zelda i forkledning, for svarte. Ikke noe å lure på engang. <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ness var jo et mareritt å spille mot hvis han som styrte var god. Likte godt alle mulighetene han gav.
 
Hvis dette spillet blir like bra som Super Smash Bros. på 64, så blir det Wii på meg :D

Synd at de ikke har noe annet jeg kunne tenkt meg å spille...
 
Sett dagens oppdatering? Manaphy (en Pokemon) kommer på banen og skifter på spillerne. Dvs. at er du Link og spiller mot Peach, er du plutselig Peach. Høres veldig kult ut, og kan absolutt krydre opp kampene litt, spesielt live. Må kunne alle playables greit nå.
Sjekk smashbros.com for flere detaljer og bilder.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Kunne vært litt mer originale :sukk:. F.eks. førstebane fra SMB 3 eller noe. Begynnelsen på de to banene i SMB1 er ikoniske, men allerede gjort i Super Mario Land på Game Boy og delvis i Super Paper Mario.