Smash Bros. Brawl

Vel, jeg viste frem Smash Bros for første gang til to stk i går, en på 20 og en på 21, begge gutter. De hadde aldri hørt om det før. Eneste de vet om fra nintendo er Zelda og Mario, pluss mariokart. Så om de er representative, så tviler jeg på at Animal Crossing er kjent blant ikke-nerder.
 
SITAT(Tutankoopa @ 09.01.08, 18.04) 97214
Og det slo meg at Smash Bros. er en enkel måte å reklamere for de spillseriene som ikke er så kjent for allmenheten.
[/b]
Akuratt dette er grunnen til at jeg vil ha Lloyd(fra Tales Of Symphonia) inn. Tales Of Symphonia på Gamecube er ett populært spill, og med en toer på vei til Wii, hvor Lloyd er bekreftet med, hadde hans inkludering i Smash vært gratis PR for Namco. Det er en sjanse Namco ikke bør slippe unna. Han er også sterkt ønsket av mange. Ett annet argument for ham er at han er en karakter litt utenom det vanlige. Hadde de inkludert for eksempel Kratos, hadde de fått en sverd/skjold karakter, slik som Link og Roy/Marth. Lloyd bruker to sverd, og dette åpner for muligheter. Combosystemet fra ToS må da også være en fin plattform å bygge fra. Jeg kan se for meg ett angrepsmønster med Sword Rain, Tempest og Beast, og stilen hans passer jo forøvrig godt inn sammen med resten av karakterene.
25. Januar får vi vel svaret.
 

Lodin

Der Waaaah
Med tanke på at det er Bandai, de som lager Transformers som eier Namco så er det kun en karakter som skal komme fra det holdet. <_<
Og evt. Jin Kazama og et av flya fra Ace Combat. :sikle:
 

Kilik

Lokal moderator
En liten utsettelse

Japan: 31.januar
USA: 9.mars

Selvsagt ingenting nytt om det glemte kontinent, men tror vi bør være fornøyde om det dukker opp her før sommeren...
 
Jeg gleder meg uansett til den Japanske releasedaten, da får vi vel vite det meste om hvem som er playables eller ikke. Også f¨år man prøve å holde seg gående til den tid kommer, da det kommer hit. Jeg vet at det ryktes litt om Mars, og også at Game.co.uk la ut en dato på 1 Mai. Vi får se.
 

Lodin

Der Waaaah
Håh!



Ikke bare får vi bekreftet at Zelda fortsatt kan bli om til Shiek, men vi får og heldigvis endelig klarhet i spørsmålet om det er bare tettsittende klær eller om hu faktisk gjør seg om til mann. SITAT
Use Zelda’s down special move to transform into Sheik! Once you do so, you’ll have access to a new character completely unique from Zelda.

Sheik doesn’t appear in The Legend of Zelda: Twilight Princess, but we based her model on a design that was drafted up during the development of that game.[/b]
 

Lodin

Der Waaaah
Enda en trailer, denne gang med både Olimar og blomstermonsterdingsen i aktivitet.

Forøvrig er dagens Japan Time ganske informativ. Det viser seg at klistremerkene ikke bare er pene å lime inn i kladdeboka si, man kan og feste dem på bunnen av plata fighterne står på når de er modeller. Hvert merke har forskjellige bonuser som at man får sterkere angrep eller tar mindre skade. Desverre fungerer bare dette i Adventure Moden, men det høres alikevel fascinerende ut.
 

Lodin

Der Waaaah
I dag er det ikke no Japan Time, men noen snedige sniker har scannet deler av den japanske manualen så det er jo noe å titte på. Det er ingen nye folk med der og selv Olimar mangler så altfor spennende er det ikke, men verdt et mys før Nintendo sender en CaD.
 

Lodin

Der Waaaah
Endelig har det lekka noe deilig info. I den derre ganske lange Smash reklamen fra to uker tilbake var det en bit hvor de viste fram klistremerkeboka. Som nevnt kan noen av merkene gi spesielle ferdigheter til visse personer. Hvem disse er vises med små ikoner nederst på skjermen. Tilfeldigvis er tre av de personene på det bildet Ness og Jigglypuff samt nyheten Lucario, enda en pokeyman. Traileren er forøvrig endra på den ofisielle Nintendo sida, men Internett glemmer aldri.