Smash Bros. Brawl

D

Doctor Downs

Gjest
Pøh, det du gjør er å sette stock på 1 og hoppe ut med en gang matchen starter :p Er vel 15 baner man må lage...?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Åneiånei, var det 15 baner? Da er det bedre å gå ut og lage en snømann i stedet.
 
D

Doctor Downs

Gjest
:baby:

Gjort det nå. Tok faktisk vare på et par etterpå. :ehm...: Grei måte å gjenskape (nesten ihvertfall) noen av banene som ikke kom med fra Melee.
 
D

Doctor Downs

Gjest
3-5 minutter på de fleste. Er ikke lenge, men det er mest for å "føle" de gamle spilla igjen for min del. El level hadde vært bedre ja, men det er ikke som om et eneste annet spill i verden har tilbudt noe lignende. Nå sloss jeg mot tre level 1 CP-er med stock på 50 i håp om å åpne flere regler/justeringer i Brawl mode. Tenkte ikke over det før i går forresten, men skal ikke Zero Suit Samus være på character select-menyen? Må man velge Samus og bytte sånn som med Zelda/Sheik eller har jeg bare noe mer jeg må gjøre? Har vel 35 å velge mellom, og det er vel så mange som det skal være.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du holder inne R-knappen før kampen starter, så blir du Zero Suit fra begynnelsen av.
 

Lodin

Der Waaaah
Eller trykker opp-ned-opp kjapt på taunteknappene for å ta av og på drakta underveis i kamper.
For de som ikke vet det gjør Snake også noe hvis du trykker ned-ned. :q1:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er ikke ned-ned, men smash ned. Taunter du med d-paden må du bare være jævlig kjapp. Ifølge den offisielle sida.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Nå har jeg laget en CD- og klistremerkefabrikk: En bane som er lagt opp av en rekke rullebånd som fôrer alle items som blir sluppet til ett sted. Setter items til bare punching bags på high frequency så pøser det på med godaker. Takk, internett!

Edit: "You now have 300 different stickers" og "over 300 songs" :)

Edit 2: Sjekka hvordan Rotation funker nå. Kjekk funksjon å ha så man kan spille med navnet og spilleren sin selv om man bytter kontroll mellom flere spillere.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Alright. Nå som påskeferien nærmer seg en slutt kan jeg kanskje endelig få en hyggelig overraskelse i postkassen (ikke det at jeg ikke har sjekket den daglig, selv i helligdagene :p ). Men bare så jeg får dette riktig, er litt redd for å gjøre noen feil her: Jeg skal altså, etter å ha gjentatt "Freeloader-prosedyren" to ganger, godta oppdateringen som ligger på disken?

Og forresten, har lest i gjennom dette emnet og alle andre relevante emner nå, men finner ikke et ord om onlinen i spillet. Fikk dere til noen kamper eller? Eller lagget det veldig?
 
Oppdateringen skal du godta, ja. Når det gjelder live, så har jeg bare spilt mot "anyone" og der har flesteparten av kampene gått smooth. En kamp eller to, av en 8-9, har lagga, men det får man bare tåle. Så, om mot "anyone" funker greit, er det jo nærliggende å tro at mot "friends" bør det funke greit. Vi må prøve å teste det ut snart.
 
Det er jeg med på. Tenkte jeg skulle teste mot "anyone", men synes det var litt vanskelig å skjønne hvor jeg skulle kunne finne motstandere. Er den eneste muligheten man har å lage en game selv? Sto mellom det og spectator-rolle hos andre når jeg prøvde. Og ingen ville joine :(
 
D

Doctor Downs

Gjest
Ah. Spilte de fem minuttene av Ocarina of Time. Tok Epona's Song på første forsøk :elsk:
 
D

Doctor Downs

Gjest
Bumper her med et forslag som jeg håper er verdt en bump. Jeg tenkte jeg skulle starte en tråd under Spill og Spilling hvor vi kan legge ut hjemmesnekra brett og kanskje artige skjermbilder. Brawl Snapshot Encryptor tar seg av bildefilene, men siden jeg fortsatt er litt amatør etter ti år på internett: er det noe sted man kan laste opp en hvilken som helst fil, ikke bare bilder, for eksempel Brawl-baner?

Edit: Ok, fant fort http://www.2shared.com/ så da lager jeg tråden med en gang.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Til bilder må du uansett konvertere dem med Brawl Snapshot Decryptor, og da kan du like gjerne bare ta bildelinken derfra. Kanskje jeg redigerer seinere, 2share så ut til å funke fett også.

Redigert: Redigert! :) Og gjort enklere. Danke!
 
Vurderer virkelig og skaffe meg Freeloader sånn at jeg snart kan spille Brawl. Men hva skjer om, eller når det kommer en update som gjør at freeloaderen ikke funker mer?