Smash Bros. Brawl

D

Doctor Downs

Gjest
Joda, men det har fortsatt ikke noe for seg å ikke bruke dem. Skulle vært mulig å velge hvor ofte de kom.

... og der var jeg først ute med å klage på at Brawl mangler noe i options-menyene.
 
Kan heldigvis skru ned på hvor ofte items generelt skal komme.

Personlig synes jeg starfox-gjengens final smash er litt i overkant.. Men moro er det :)
 
Pit sin er da lett å dodge mesteparten av? De englene ser du komme fra ganske langt unna, og de tar sjelden livet av deg om de faktisk treffer.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg har alltid item's på low, synes det blir litt mye hvis ikke. Så jeg har i hvert fall ingen problemer med at Smash-baller kommer for ofte. I løpet av en fire-minutters kamp kommer det som regel toppen 3, og ofte ingen.

Jeg driter meg alltid når det gjelder Landmaster. Står inntil kanten med tanksen og i det den forsvinner hopper Fox/Falco/Wolf ALLTID ut av banen :realmad:
 

Lodin

Der Waaaah
Dagens Dojo oppdatering er flere bilder sendt inn av spillere. Det er i og for seg bare litt artig, men det er kommentaren nederst som gir de virklige lulzene.
To this point, I’ve received a great number of screenshots that focus on peeking at the undergarments of certain Brawl combatants. So let me just say it again—shots like these will never be posted to the Dojo or sent out to users via the Smash Service.
Oh Sakurai-chan! :rulleøyne:
 

K999

Keystone State Of Mind
Passer meg fint siden jeg er i London da, og får helt sikkert kjøpt det billigere der. (Hvis det ikke blir utsolgt over alt da.)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vært i London før, eller? Prøvde å score et billig eksemplar av RE4 Wii der, men London er faen ikke mye billig. Tror jeg sparte tjue kroner på å kjøpe det der.
 

K999

Keystone State Of Mind
En vet aldri, har ikke vært der siden jeg var veldig liten. Familien min holder til i vest England, men jeg får håpe på det beste.
 

K999

Keystone State Of Mind
Reiser hjem den dagen, så håper å få kjøpt det mens vi går rundt i byen og venter på å reise til flyplassen. Men håper helst å få Rock Band billig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg. Siden jeg ikke har det fra før av. ^_^
 
D

Doctor Downs

Gjest
Da har det kommet en Twilight Hack som jobber rundt 3.3 firmwaren. Jeg lasta ned den, lasta ned Gecko Region Free-app'en og... fant ut at jeg har lånt bort Twilight Princess til en kar som har lagt det igjen i Trondheim. >_<