Smash Bros. Brawl

D

Doctor Downs

Gjest
Du må gå gjennom alle dører og få alle trofeer. Jeg er ikke sikker, men jeg tor noen dører åpner seg først når du kommer tilbake, muligens etter du har runna spillet. Jeg fikk kanskje tre nye karakterer ved å gjøre det. Gled deg forresten til å samle trofeer i Bomb Factory og The Great Maze :(
 
Nå har jeg også bestilt Brawl :p
 
Føler virkelig at de har gjort noe med vanskelighetsgraden i dette spillet. Mulig det bare er meg, men det er ikke akkurat få ganger jeg har brukt continues i både Subspace Emissary og i Classic. Blandt annet Ganondorf er helt kliss umulig å slå hvis man får tak i ham på den "klassiske" måten. Hver føkkings kamp ender med at han får tak i en Final Smash, som forresten er kliss umulig å ødlegge på Final Destination, når man spiller som Link eller Zelda/Shiek. Drittspill :(
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg er rimlig sikker på at vansklighetsgraden ikke har noe å si når man fighter nye folk for å få dem. Wolf blokka altfor mye til at det kunne være easy.
Forøvrig fikk jeg tak i smashballen til Ganon så han var kake. :p


 
Det verste er vel at man må klare Boss Battles på Intense for å få et trofe. Og man kan ikke knuse den med en av hammerne. Kommer aldri til å klare den. Wolf tok jeg på første forsøk(det gjorde jeg ikke med Toon Link).
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Herre! Hvor får dere tak i alle de jævlig kule bildene deres :laugh: Hver gang jeg går inn på Spillegal ender det med at jeg får meg en god latter! Alle Star Fox 64 refereanser er forøvrig bra i min bok. Da jeg var liten kunne jeg nesten alle replikkene i huet.

Men ja. Jeg har nå rundet Subspace Emissary på rundt 80% og det var absolutt artig det. Nå gjelder det bare å unlocke de siste folkene. Digg at man får alle gjennom Subspace Emissary, jeg synes det kunne være litt kjipt å sjekke internett-FAQ's for å skjønne hvor man fant dem i Melee.

Og i dag får jeg besøk av 3-4 karer, og jeg skal nok få overtalt dem til litt Brawling. Det kan bli gøy :wizard:
 

Lodin

Der Waaaah
Fortsatt var det noe musikk som ikke kom med i spillet. Det vil si låtene ligger på disken, men man kan ikke høre dem med mindre man haxxorer dem ut.
Eller klikker her og laster ned torrenten. Mest shizz fra Mother, men og annen godbit og. ^^
 
Om de to metal gear sangene var på hovedspillet, ville de fått topp på min my music, i allefall. At ikke hovedmelodien til Metal Gear SOlid er med er skammelig. Jeg har ikke fått noen variant av den i allefall.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fant denne og måtte bare poste den. En limerick -og huskeregel- i ett!

Years we did wait with impatience
For the new Super Smash Bros. sensation.
But if you don't pick "with friends"
You'll get lag on both ends
And a match on Final Destination.
 

Lodin

Der Waaaah
Mmm... It feels nice and peaceful here.
Hold on a second! What are you guys doing here?!
If you think they're all going to be the same as they have been, it'll be rough for you.
Trying to fight back is useless.
Yes! I’m definitely gonna get you today!
Hey. Stop that... QUIT IT! I mean it!
Samus has a problem. All of her armor fell off!
What?! Is this... Could it be?!
It’s time to rise up against this blatant provocation!
You should really get a hold of this and just sink your teeth in. That’s another part of the fun.

Hang on a second.
Do you see that thing dangling from Fox's waist?
Surely he wouldn’t bring that thing out?!
It's.. It's HUGE!
It’s HUGE!
He’s huge!
Whoa, that’s huge!
Whoa! He’s huge.
It’s...big...
It’s so big, it might be hard.
It may even be a little hardcore.
This time it gets REALLY long!
It's pretty heavy!
It’s impressive!
It's almost unthinkable!
There are big ones and small ones.
It's broken into three parts: the nosecone, the hull, and the tail.
It really is a versatile piece of hardware.
It's round, pink, and soft.
That thing down below is the launcher.
I-I… I want it!

If you see one of these, be absolutely sure to grab it. If you pick it up, you just hold it. It doesn’t do anything. I ask that you take great care not to forget this step.
Gotta heft this thing! Hurrrgh!
F-flab is poking out from his sides.
Where are you sticking that thing?
Is... Is it safe to eat that?
It slowly turns around...
Aim well and sally forth.
If it goes well... It will hit with a thud!
Look out below!

He jumps on and starts racing!
H-he has absolutely no problem fitting in!
It's always hot to the touch.
Hot! Hot! HOTTT!
Whoa! That looks hot.
Hot! Hot-hot-hot-hot-hot-HOT!
Hot! HOT!
You can move forward and backward!
Beat on your opponent!
He strikes repeatedly with lightning speed!
Haaaaaaaaahhhhh!
BAROOOMPH! Pummelpummelpummelpummel!
Not too shabby, eh? Want more?

The tension rises. Yes.
That feels gooood... It’s exciting and exhilarating.
Mmm... That’s amazing.
I can’t get enough of this.
My heart’s aflutter.
Incredible! Two can enjoy it!
Yes. Ah, yes. Oh, yes. Yes! Squeaksqueaksqueaksqueak!

I like the feel of that powerful rumble.
They... They're really flying!
Vroom! Vroom!

Power up and unleash it when the time is right!
You can pull out.
When you hold it in as much as you can...?!
There's no waiting!
This is it.
And then comes the finishing strike!
(Check your volume settings.)
SKRAAAAH!
Firefirefirefire. FIRE! FIRE!!!
Off it goes!
Down it goes!
Fire it off!
Eat garlic!
Pit draws his bowstring taut... And fires!
You've been blasted!
Whaaaaaaa!

He’s shooting something up in the air!
His rocketbarrels are firing!
They just keep flying out like crazy!
Stay dry!
Whoa. A lot of stuff arrived. Nice.
When you hit someone with it...
It sticks to them! Get... GET IT OFF!
Then it explodes! Oh, the horror!
I'd avoid it at all costs, if I were you.
I won’t take it!
Pass it on! It may even get returned to sender...

And then comes night.
Soon, people are flying around like rockets.
You can brawl til dawn!
Practice on Sandbag while you wait... The pictures make it easy to understand.
Toggle the proverbial buzz-buzz on your controllers on and off.
This is a great game for couples. Whether you’re siblings or close friends, two can play together!
The more people you play with, the more coins you’ll earn.
And it’s over.

Oh, to think it's already over...
If I had to describe it in a word, it’s "watching!"
And rumor is, you can even save screenshots?!
It's rumored that this unpredictable character will give birth
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Wa te fuck? La meg gjette: Noen fjols på nettet har puslet litt om på Sakurais Brawl-oppdateringer?

For å være litt on-topic kan jeg nevne at jeg syntes Brawl føles MYE mer balansert enn Melee. Selv de tunge karakterene kan lett konkurrere med kjappe folk som Marth. Jeg trodde min bror skulle kaldkvele meg da jeg dro i gang en seanse med chaingrabs med King Dedede :D King Dedede på Shadow Moses Island sparker rumpe: bare stå og kast inntil en av veggene helt til du går lei.
 
Hadde en heftig runde smash i kveld jeg også, med to andre. Er utrolig gøy, men syns kanskje smash-baller kommer litt for ofte, av og til...
 
For min del virker det ganske så random. På en fem-minutters kamp har jeg opplavd Final Smash 5-6 ganger, mens jeg og har sett den bare komme 1 gang. Uansett så har alle Final Smasha drawbacks, så jeg ser ikke noe problem med det. Men det er meg.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Enig med Klaymen. Jeg skrudde dem av etter noen matcher med noen venner i går. Brødrene mine hadde bursdag hvor de like gjerne lot meg invitere noen av vennene mine siden jeg først var hjemme, så da ble det noen runder. Men ja, Final Smash-ene kom litt ofte.

hva slags drawbacks, Ghaz? Man kan sloss vanlig til man føler for å bruke den, og så BAM. Ser ikke mange drawbacks med f.eks. Snake, Zelda eller Pit, som jeg bruker.

 
Du har kanskje rett med Snake's, som forsåvidt har bra power, og er vanskelig å dodge, men Zelda's er jo bare enda ett som må treffe på første hit, og Pit's er ikke så bra i power + at det blir dårligere på større baner.