Smash Bros. Brawl

D

Doctor Downs

Gjest
La være å laste den ned og vent til Codejunkies slipper en annen. Hvis Nintendo gjør noe sånt vil de før eller senere bli nødt til å uttale seg om det, og ettersom det ikke er noe ulovlig ved å spille importerte spill (det er ikke som om Nintendo taper noe på salgene) så blir det sikkert fort retta opp igjen. Dessuten, skulle absolutt alt i verden gå galt på en gang så er de 500 kronene fortsatt verdt å spille det de månedene før PAL-utgaven kommer.
 
Har bestilt Freeloadern nå. Men jeg tenker ikke bare på SSBB, men også tales Of Symphonia, Animal Crossing og andre spill. Kunne tenke meg å spille NTSC versjonen, og som du sier er det jo ikke ulovlig, så vi får bare håpe at nintendo driter i dette
 

Lodin

Der Waaaah
Fader så genialt den store mazen er! Rett etter at Brawl ble sluppet gjorde ikke amerikanianerne annet enn å sutre over den, men jeg digger det. Den er oversiktlig, strategisk og man kan fritt skifte folk. Dumt at det ikke er kuttescener, men ingenting slår uansett teserveringa til Peach. :laugh:
 
Ja, jeg tenkte på det. Men kommer an på hvor mye den koster der nede. Vet ikke om noen priser så. Men har jo bestilt freeloader også, så får bare håpe at den hjelper da.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Er Wii-er endelig lett tilgjengelige i statene, altså? Må innrømme jeg ikke har oppdatert meg siden jul, men da var det altså fortsatt harda kår å få tak i en, og å møte opp på morgenen dagen de fikk inn varer var det eneste håpet. Ellers er det vel bare å sjekke standardsidene som gamestop og bestbuy og sånt, og kjøre prisene gjennom valutakalkulator.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Hell yes! Nå er det bare å bli ferdig med lekser og ærender i en fei og så Brawle resten av dagen. Genialt at det kom på en fridag :)
 
Okai, jeg har nå fått tak i Brawl og Freeloader. Brukte stegene i Ghaz' post og kom meg så langt til steget hvor man lastet ned en oppdatering til Wiien. Fikk lastet ned oppdateringen, og så dukket problemet opp. Wii prøver å laste spillet, får det ikke til, og begynner automatisk å laste spillet på nytt. Ergo, discen vil ikke komme ut. Jeg har slått av og på, men ingenting går. Discen vil ikke ut av Wiien. :> Noe info eller idéer om hva som kan være galt? Har ikke hatt lignende problemer før og Wiien har aldri falt på gulvet eller slått seg på noen måte.

Edit: DISREGARD THAT I SUCK COCKS. Discen kom helt tilfeldig ut da jeg trykket på Eject og slo av Wiien rett etterpå, om non skulle oppleve lignende. Nå fungerer det flott. Takk Ghaz!
 

Lodin

Der Waaaah
Wiien har en lei tendens til å sitte å sutte ganske lenge på disker den ikke greier lese. Er bare å hamre løs på eject knappen og restarte litt som du sier.
Brawl i kveld klokka åtte!
 
Eller bare ta ut plata før du har kommet til den "Trykk 'A' for å fortsette"-menyen ved oppstart. Hadde samme problem, funka for meg.
 
Slå av maskinen inne på Brawl, og ta ut spillet når maskinen er avslått, er det jeg gjør. Brant meg og på det første gang jeg spilte.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg hadde glemt at jeg ikke tok ut Brawl første gangen og skjønte ikke hvorfor jeg ikke klarte å sette i Freeloaderen. Var i ferd med å begynne å grine da jeg trodde jeg måtte sende maskinen på service dagen etter jeg fikk Brawl. :(
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
FAAALCON hug :D

Jeg tror jeg begynner å nærme meg slutten på Subspace nå, har nettopp blitt ferdig med en overraskende kul kamp mot Meta Ridley. Det er imponerende hvor utrolig stilig han klarer å være i et så middelmådig "spill" som SE, sier kanskje litt om karakteren?
Uansett, leste litt tilbake i emnet og ser Dr. Downs si at han har 80% og sitter fast i Bomb Factory. Jeg er jo ferdig der og har bare 50%? Er jeg bare fryktelig dårlig til å samle trofeer eller? Hvordan får man mer prosent? Gå tilbake på banene uten flagg?