Smash Bros. Brawl

Jeg synes at det var genialt av Nintendo og få med Solid Snake og Pit, men jeg har fortsatt ikke bestemt meg for en spesifikk karakter som jeg vil bruke mest når spillet kommer i butikkhyllene. Tenker at jeg prøver alle karakterene grundig og tenker meg nøye om før jeg finner meg en favoritt som jeg heller finsliper mine ferdigheter med senere. Gøy blir det uansett. :elsk:
 
Jeg tviler på at det blir gjort noen store forandringer i spillestilen da Nintendo er smarte nok til å vite at "Never change a winning formula" også gjelder for spill. :)
 

Lodin

Der Waaaah



SITAT
After much consideration, we decided to have Snake refrain from using real-world guns—instead, he'll use lots of explosives.

What kinds of attacks will Snake unleash when he steps onto a new stage?
You'll have to wait and see.[/b]
Siste karakteren på hjemmesida er oppdatert og det er ikke uventa Snake. Får håpe han sleper med seg en stinger launcher og masse C4 siden han ikke får lov til å bruke skytevåpen.
 
Hadde vært stilig om han brukte pistol i lik stil som Fox, men det er nok ikke noe jeg kommer til å bry meg stort om så lenge Snake får noen stilige angrep å bruke.
 

Lodin

Der Waaaah
Forskjellen er at Fox bruker laser-pistol mens Snake bruker kuler-som-lager-digre-blodige-høl-pistol.
Hadde alikevel ikke blitt forundra om han får låne EZ-gunen til Big Boss fra MGS3. :shifty:
 
Hadde vært ideelt å hatt en pistol av et slag, så EZ-gun hade vært moro, men så lenge vi har pappeske og masse eksplosiver blir det sikkert moro uansett. At Snake i det hele tatt er med er det barskeste.
 

Lodin

Der Waaaah
EDIT: Dette er fake! Fjerner ikke posten, men det er bare bullshit finni på av en fra GAF.

http://www.kotaku.com/gaming/super-smash-b...nced-179177.php
SITAT
Sakurai announced Bowser Jr., the "Celda" version of Link, and Ridely, the archenemies of Samus, would all be joining the cast of characters for the Wii release.
Also announced were some cuts, including Young Link, the Ice Climbers, and Mr. Game & Watch. Farewell, my fallen Smash Brethren. Flights of angels sing thee to thy rest.[/b]
Hmmmm... :tenke:
Liker ikke at de fjerner G&W og IC selvom de er mest gimmick karakterer. YL er derimot greit siden han bare blir bytta ut med WW-varianten.
Men men, Ridley blir sjef.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ja hehe fårr de ær jo fårr onnger ikzant låll.
 
Ridley er mitt største ønske som spillbar character i SSBB, digger Meta Ridley i Metroid Prime. Og Pokemon figurerene skal ikke gå!
 

Lodin

Der Waaaah
Hørt noen mener Ridley ikke funker fordi han er for svær, men det er vel bare i de nyere 2D variantene? Både i orginalen og i forrige Smash Brothers intro er han ikke så veldig mye større enn Samus og kunne fint passa inn. De andre gangene man møter ham har han sikkert vært i Sopperiket og bøffa en av kjempesoppene til Mario. :svette:


 


Kommer stadig flere nye bilder!



Hvilken bane er det her, egentlig?



Hvis du ser godt etter, er forskjellen stor, spesiell buksa, i Brawl ser den nesten helt realistisk ut!



Dette antyder så mye til et angrep, se hvor jeg har tegnet og fiklet. Og se inne i ringene, noe spesielle våpner?

Edit: Takk for advarsel Agahnim, fiksa nå.
 
Jeg tror ikke IGN liker at du stjeler båndbredden deres. Last bildene opp på ImageShack før de fjerner dem (eller erstatter dem med Goatse eller noe).
 
Pretti nais grafikk gitt! Brawl er jo helt klart et eksempel på hvor bra grafikk wii er istand til.
 
Melee var jo langt fra den mest grafisk avanserte tittelen til gamecube, men det fløt jo utrolig bra og den simplistiske stilen gjorde at man fikk en viss oversikt. Tviler på at de prøver presse wii med Brawl. Slowdowns i et SSB-spill er jo døden