Smash Bros. Brawl

SITAT(Bamsefar @ 12.11.06, 20.21) 34388
Ahh, hvorfor har de med så jævlig mange japsejøder? Hvilke spill er Lyn, Sothe, Ray 01, Illyana og han bak den roboten fra?
[/b]
Lyn er fra Fire Emblem og Sothe og Ilyana er fra Fire Emblem: Path of Radiance.

Hadde vært artig om det hadde vært med noen FE-karakterer fra spill som faktisk er utgitt her denne gangen.
 
Spilte litt smash på N64 her om dagen nå, fikk litt dilla så skakke se bort fra at jeg kjøper Wii nå å! Den er heldigvis ikke så dyr da :p da skal jeg ha Smash å Mario :D
 

Kilik

Lokal moderator
Jeg blir ikke overrasket om spillet ikke kommer ut før høsten 2007. Jeg antar Nintendo ønsker å spre stortitlene sine og de har allerede Metroid Prime 3 og Mario Galaxy klare for våren/sommeren.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er stille på Smashfronten men skal man tro Gaminghorizon som siterer en obskur fransk side (=D) så ser det ut til at Bowser Jr. og Ridley er nye karakterer mens Ice Climberne og Mr Game & Watch forsvinner. Den yngre Link blir forøvrig oppdatert til sin Windwaker utgave, men kommer nok til å fungere som før. Ellers håper de å få med rundt 40 karakterer og Miyamoto utalte for en stund tilbake at Ninty og Sega var i samtale om å få med Sonic. GH historia hevder og at de muligens prater med Squenix, men det setter jeg ikke mye lit til.
 
SITAT(Lodin @ 15.02.07, 20.05) 52351
(...) GH historia hevder og at de muligens prater med Squenix (...)
[/b]
Men så inni... Sacre bleu! Jeg skal personlig donere blod og gamle Hendrix-plater til fattige japser om de lar meg spille med Cloud eller Sephiroth.

*Krysser fingre og ofrer et lite plysjdyr til Cthulhu*
 

Kilik

Lokal moderator
Hm, ser ut til at spillet er nærmest ferdigutviklet:

Hideo Kojima: "It's very complete and could be released tomorrow if Nintendo wanted."

Kanskje onlinemodusen krever en del testing før det slippes. Ellers er det nok smart av Nintendo å vente til det er nok Wii tilgjengelige i hyllene før man lanserer et spill av dette kaliberet. Det er også mulig det blir bevisst holdt tilbake for å ikke krasje med andre stortitler. De vil neppe slippe løs Smash Bros. Brawl, Mario Galaxy og Metroid Prime 3 samtidig. Jeg er brennsikker på at minst én av dem ikke kommer før i 2008 i Europa...
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Da jeg hørte om dette for første gang tenkte jeg i mitt stille sinn at det ville holde med Melee, men så klart kan jeg ikke holde meg. Gleder meg veldig til dette nå, og online Smash Bros er jo bare genialt.

Oi, så den gamle posten til Lodin nå! 40 karakterer! Me wants :elsk:
 

Lodin

Der Waaaah
Hysj på deg, Sonic er kul. Han kan ikke no for at spilla suger.

Forøvrig påstår Jødefrankrike at Tingle er ny karakter, men det setter jeg såpass liten lit til at jeg ikke gidder linke til.
 
Tingle hadde vært sååå briljant. Min selvskrevne faste figur hvis så er tilfelle.