Smash Bros. Brawl

Det jeg ikke helt forstår, hvorfor i helvete er ikke MegaMan med? Noen som kan forklare det?

Lodin

Der Waaaah
Men hvem er det som har sagt han ikke er med? Alt vi vet er at Snake er med fordi duden som styrer med spillet hos HAL og Kojima er venner privat og dette var noe som starta som en spøk. Sonic er bare et rykte og det kan godt være det ikke dukker opp andre tredjepartyer eller det kanskje kommer med masser som fek.s Mega Man. :p
Og ja, han ville passet perfekt.

For å si det slikt da, hvis MegaMan er med, så skaffer jeg meg Wii, jeg skal også skaffe meg Wii hvis du skaffer deg PS3 husker jeg

Kan nok ganske sikkert si at den ikke kommer til å koste noe. Men du må derimot legge til alle du skal spille mot på vennelista di, med 16 siffret vennekoder.

Edit: :argh:

Lodin

Der Waaaah
Får håpe dem gjør som med Strikers da, at man kan spille ranka matcher mot ukjente uten vennekoder. Hadde uansett vært jævla fett hvis man får tabeller og dill over de beste spillerne. :sikle:

Kilik

Lokal moderator
Nintendo skal ha en event i Japan natt til tirsdag norsk tid hvor det forventes en del nyheter. Oppdateringen på nettsiden vil trolig bli synket med møtet.

Kilik

Lokal moderator
Interessant liste over komponister som er kreditert i spillet: Yasunori Mitsuda (Chrono Trigger), Yoko Shimomura (Kingdom Hearts), Koji Kondo (Mario/Zelda), Masafumi Takada (Killer 7), Kenji Yamamoto (Metroid), Yuzo Koshiro (ActRaiser/Streets of Rage) blant andre. Kanskje dette gir et hint til hvilke karakterer som er med? NiGHTS?

Siden vil oppdateres hver hverdag framover. Ninty vil nok hype dette for alt det er verdt.

UPDATE: Nintendo skal ha en pressegreie i Seattle kl. 18.00 norsk tid.

Er det mulig! Ikke en ny trailer engang! Dette var bare litt skuffende! Jeg vil se trailer! New Characters! Gi meg noe da! Venta i fuckings en uke på dette!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De har en tendens til å la venting være en del av hypefaktoren ja, men i det minste skal sida oppdateres med noe småtteri hver dag. La oss håpe de kommer med no skikkelig startflesk på konferansen.