Smash Bros. Brawl

Marth og Sheik synes jeg faktisk er bedre enn Fox men det er min mening...

Er det Norge eller Sverige han drit gode Marth spilleren er fra......?
 
Tenker du på Masamune, så er han norsk.

Nå skal det sant sies at Falco er langt ifra noen dårlig karakter, Fox er bare - etter det jeg har forstått - en smule bedre.
 
SITAT(Riku @ 01.02.08, 15.12) 101059
Tenker du på Masamune, så er han norsk.

Nå skal det sant sies at Falco er langt ifra noen dårlig karakter, Fox er bare - etter det jeg har forstått - en smule bedre.
[/b]
Takk skal du ha :)

Ville ikke akkuratt sagt Falco er dårlig av den grunn jeg heller hehe.

Er de noen kamper med "Ken" ute ?
Youtube eller laste ned eller noe?

Er på jobb så youtube er banned:p
Også fikk jeg plutselig litt lyst til å sjekke ut litt Brawl greier :)

BTW:
Mirror match Marth vs Marth mot Masamune er kanskje noe av det pinligste jeg har vært med på... Curse mirror matches!
 
Jeg liker bedre å spille med Fox, syns jeg å huske. Falco flyr liksom i alle retninger, klarer liksom ikke helt å kontrollere han. Tenker spesielt på side+B-angrepet hans.
 
Rablrablrabl. Jeg får si meg feil da. Men jeg mener fortsatt å huske en diskusjon på et eller annent forum som er nede nå (ssbm-forum), hvor mesteparten sa seg enig i at Falco var overall bedre enn Fox.

:v:
 

K999

Keystone State Of Mind
Er faktisk enig med Eivind her. Jeg synes også at Falco er bedre enn Fox, men det fortsatt mye kulere å spille som Fox.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Wolf virker deilig. Treigere og mer brutal Fox? Ja takk.
 
Don't get me wrong, jeg spiller selv med falco fremfor Fox.
Men det er det at Eivind sier at falco er bedre og at det bare er sånn, det blir feil.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Europa blir som vanlig latt i stikken fordi de må ha god tid på seg til å oversette til masse drittspråk. Krauts, spics og frosker, gå og dø! :argh:
 
SITAT(Cycerin @ 01.02.08, 18.19) 101104
Wolf virker deilig. Treigere og mer brutal Fox? Ja takk.
[/b]
Top tier ?:S

Noen som har noe idé på tier listene?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Selv nakkeskjeggene på Smashboards vet at det er idiotisk å begynne med tiers før spillet er ute der de bor. :D
 

Lodin

Der Waaaah
Slutt! Jeg forbyr snakk om tiers i denne tråden.* Smash Brothers er ikke alvorlige saker. Gå å lag en tråd om det på Runking Battles underforumet eller noe. <_<



*Ikke egentlig, men jeez.
EDIT:
 
Haha så søtt:p

Tier lister kommer det jo til å bli uansett, selvom jeg også spiller spillet mer for fun :p
En tier liste er jo forskjellig fra land til land også.

Selvom Samus er crap lista etc. Er det fortsatt favoritt karakteren min :)
Digget Marth (lover det ikke var tier whoring)
Gleder meg til å prøve Ike.

Blir nok de tre for min del....

Har spilt ganske mye av Metroid serien og Fire Emblem kan jo ha noe med det å gjøre hehe.
Det som gjør spillet morsomt :) For min del da..
Å kunne beaste noen da gjør det bare enda bedre ^^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Samus er også en min favoritt i SSBM, og tiers driter jeg en langfaen i. Jeg spiller SSBM kun med venner, aldri alene, og vi har det mer moro med det spillet enn med noe annet omtrent. Vi ser med blandede følelser frem til tidenes største spill (dere vet det er det!) når enn det kommer, i og med at vi frykter det vil sluke fritida vår når vi samles.. Smash Bros er et narkospill.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Leste at det ikke er så mye characters som stikker seg ut denne gangen. Kanskje de har lært av Melee.