Smash Bros. Brawl

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg på min side mener at Tim Rogers fortjener trekk. I pungen. Til den ryker.

Men altså, hva er verre enn en anmelder som anmelder alle spill opp mot forestillinger han har skapt inni skallen? En anmelder som ikke klarer å se at det er helt, fullstendig, komplett på trynet å gjøre noe sånt og forvente at andre skal få noe ut av det, det er verre. Hadde han skrevet for seg selv eller gjort det som et ledd i en hypertrendy, meta-ironisk performancegreie så hadde jeg skjønt det.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Så hvem tror fortsatt at vi før Brawl før sommeren? Husk at i fjor på samme tid brukte Nintendo Mario Strikers for å dekke over Papir Marios 5-måneder lange forsinkelse. Og i år får vi Mario Kart først...

Go-Kart er fett nok, men jeg vil heller ha Brawl, for å si det sånn :argh:

EDIT: Djeez, jeg skrev det uten å se Lodins post. Åh vel, vi skrev det omtrent samtidig.

Kilik

Lokal moderator
SITAT
"Reggie did tell me (and the other media present) that the release had been pushed out of the winter/spring timeframe due to the amount of localisation required to get the game up and running all the various European languages," clarified Shane Bettenhausen, editor of EGM.[/b]
Unnskyldningen funker for et 60 timers RPG, men ikke for Smash, Reggie... :realmad:

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg hater franskmenn, spanjoler, italienere og tyskere.

Det gjør jeg også.

Men, i følge eurogamer er det bare en misforståelse:

SITAT
He said the European version of Super Smash Bros. Brawl had been moved out of a spring release window because of all the localisation needed for the various different languages.

Some reporters misinterpreted this to mean "fall" or autumn, but have since corrected themselves.

"Reggie did tell me (and the other media present) that the release had been pushed out of the winter/spring timeframe due to the amount of localisation required to get the game up and running all the various European languages," clarified Shane Bettenhausen, editor of EGM.

"But Reggie did not say when Europeans will get Smash Bros., just that it would be at a later date than the US."[/b]
Så... kanskje det er lov å håpe på mai, eller noe? Uansett, for dere som vil spoiles i detalj: Denne linken viser alle banene som er på discen, og beskriver hvordan du får dem og alle farene og slikt som er på dem. Jeg leste alle. :$

D

Deleted member 91

Gjest
Oh wow. For de av oss som ikke gidder å trykke, hva var det de fant skuffende nok til at de våget å servere slik en ufattelig lav score?

Lodin

Der Waaaah
Nicholas posta i YCS at han skal spille smash med Wiimote og nunchuck! Jeg syns vi skal peke på nubben. :q1:

Jeg hadde et lite håp om å få spille Brawl i påske. Kanskje i overkant optimistisk ...
Spillet ble sendt i går, men som hos de fleste andre har det ikke skjedd noe med Freeloader. Har dere andre i det hele tatt blitt trukket penger for den, eller gjør de dette ved shipping?