Smash Bros. Brawl

Tutankoopa

Ole (オーレ)
N-I-C-E. Ikke glem å stikke innom her en tur for å fortelle hvordan Freeloadingen fungerer :)

Dr. Downs: Haha :p

D

Doctor Downs

Gjest
Faen. Skal vedde på at postkontoret som tar inn posten min her ikke har åpent lørdager. Dessuten kommer dama på besøk i dag og blir til mandag uansett, så det er kanskje like greit at jeg ikke sitter og spiller hele tida. Men aw.. aw...!

Bah. Ser ut til at alle utenom Ghaz må vente til mandag da. Ingen trøndere som sitter på en freeloader, vel? :(

Edit: Skuffende feilmelding på wiien, og. Påstår at den ikke klarer lese disken, men jeg vet den lyver.

D

Doctor Downs

Gjest
Du hadde rett, tollvesnet hater deg. Tipper du får Brawl når jeg får Freeloader, da. Mandag forhåpentligvis.

Lodin

Der Waaaah
Hvis den ligger hos tollen blir det faen ikke på mandag. Da kommer de til å ta sin søte tid og så kommer påska og jeg er heldig om jeg hører noe tidligst 26 mars. BAAAW

Hah. Både Freeloader og Smash i dag. Blir en asosial uke, dette.

Rapport om Brawl og Freeloader:

Freeloader funker fett, men rapportene om at RGB kabelen ikke funker er feil, den funker helt fint hos meg.
Ang. spillet, så er det vel ikke annet å gjøre enn å glede seg. Jeg har spilt litt vanlig Brawl, men også kommet noe inn i solo-moden, og begge deler har imponert. Live har jeg ennå ikke testa, kommer nok til å teste det i løpet av kvelden, og da kan redigere inn noe. Var en veldig fin overraskelse og få begge deler i dag, forøvrig, i går regna jeg litt på det, og fant ut at jeg ville vært fornøyd om spillet bare hadde kommet i løpet av neste uke.

Så langt har jeg bare vært borti ett fåtall av de mange modene som er i spillet, og jeg gleder meg til å utforske mer. Det bør dere også gjøre, Brawl har levd opp til forventningene. Nå skal jeg lese manualen:)

Lodin

Der Waaaah
Vil tippe de som sier det ikke funker med RGB enten bare bruker kompositten med SCART converter eller har skiten plugga i en møkka SCART plugg i TVen. Syntes iallefall den påstanden hørtes underlig ut.

D

Doctor Downs

Gjest
Er vel som i gamle dager med modda PSX. Stikker du RGB-kabelen i en ikke-RGB SCART-inngang blir importspilla svart-hvitt.

Jeg har, om jeg ikke tar helt feil, RGB-scart (men bare en av de tre scart-portene som er RGB-scart). Alt er rødt og jævlig, så jeg bruker standard-shizzle.

Anngående Brawl: Synes kanskje det var litt "treigt" i forhold til Smash. Men merker at jeg liker det mer og mer for hver kamp jeg har spilt.

Lodin

Der Waaaah
Pit ‘s eyes grew wide, seeing Snake had led him into a room, only having a lightbulb showing in the middle of the room, where he had sat down, a desk in front. Pit’s heart was pumping, thinking he was about to be killed when Snake was put his hand on his mouth and having his right arm twisted. Snake took out a pack of cigarettes, also taking out a lighter,”I didn’t bring you to this room for nothing. I want to speak with you without having other people suspicious of me.”

“It’s a matter of time they find out that neither of us are there,”said Pit,”They’re going to find us out soon enough.”

Snake had open the box of cigarettes, looking back at Pit,”I took you to the top floor of this building. I also have disabled the security cameras before I decided to take you to this room. The first person who dares try to open this door will be meeting me friend the Smoke Grenade.”

“Why are you going so far with this?” asked Pit.

“You think your friend would let me?”he asked back,”Let alone anyone in that room?”Pit saw that he put a cigarette on his lips, lighting up the tip of it,”What are you waiting for? Ask me something.”

“Why are you smoking?” Pit asked him.

“Because I feel like it,”said Snake, sucking in some of the cigarette and letting the air out after he took out the cigarette.

Pit got a bit annoyed, but didn’t bother to protest about his answer,”Why didn’t you, at first, take my plane seat and then wanted it back?”

Snake looked back at him, lifting up his legs and laying them on top of the desk, continuing to smoke,”It’s not that easy to explain.”

“How come?!”yelled Pit,”It shouldn’t be to hard, especially since no one will be coming in here soon.”

“You’re still a kid,”Snake told him,”You would never understand.”

Pit felt like going up to him a strangling him, but he kept himself calm,”Why did you kiss my hand?”

“Why didn’t you stop me?” he asked him.

“My Goddess sometimes does that,”said Pit,”I am her most loyal warrior and she trusts me with all her heart.”

“Heh, Goddess my ass,” Pit’s eyes widened, staring at Snake in shock,”There’s no such thing as a God or Goddess.”

“Lie!” yelled Pit,”There is a Goddess! Her name is Patulena! And there’s no way I’m going to let you get away with saying something so disrespectful of my Goddess and my most beloved friend.” Pit had taken out two blades, the rings that surrounded his left wrist had begun to glow, staring at Snake seriously.

Snake began to laugh, dropping the cigarette that he had on his hand, banging on the desk,”What are you trying to do, give me a heart attack?” he chuckled a bit more, looking back at Pit,”Seriously, it’s all fake. Your Goddess, your glowing rings, and maybe even you.”

Pit put his blades together, quickly shooting the arrow and shooting at the cigarette, making it go completely on fire. Snake jumped up, taking his fighting stance,”I am no fake.” A sudden glow surrounded him, his hands going up to the wall, soon the image of Patulena appearing before Snake and Pit, the Goddess of Light starring at Snake. Pit smiled softly, expecting the minions to start to attack Snake, but only instead she looked at him, looking deep in to Snake’s eyes. She turned around, smiling at Pit and then disappearing. Pit’s eyes were widened,”My Goddess?”

“Well I be,”said Snake,”Okay. Nice fancy show. Now tell me who you really are.”

“You don’t get it do you?!”said Pit,”My Goddess was supposed to summon the army to come and attack you, but she just left...”

“Look, face the truth. You’re just trying to mess with me huh? It’s not going to work.”

Pit’s eyes were still in shock, his eyes soon getting watery, in the verge of crying, almost feeling as if he were abandoned. He took one last look at the mercenary, seeing that his eyes knew that he had gone too far with the angel’s emotions as a tear went down his cheek yet again.

Gode nyheter med RGB-kabelen, da.

Jeg kommer til å drepe noen om jeg ikke får Freeloader mandag. Noen som har testet online? Regner med oss europerer vil oppleve en del lag, langt unna og sånn.

Lodin

Der Waaaah
Mot ukjente blir det nok ubrukelig siden det går innom Nintendo sin "matchmaking", men mot vennekodere bør det funke greit.
Så ja, om ingen andre gjør det lager jeg en tråd i Sosialen når jeg får det.

Vel, angående live har jeg spilt vel 3 kamper. Den første var ikke spillbar, men de to neste var smooth. Spilte mot noen av de samme folka i begge kampene da, vel og merke.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Brawl og Freeloader kom samtidig i hus i går (men jeg kom ikke før i dag selv). Jeg starta rett på Classic Mode med Pit på normal difficulty og har evigvarende gåsehud. Snake blir vel neste.

Hadde det ikke vært for veiledninga på forrige side hadde jeg nok vært bra frustrert nå forresten, god knall. Større inntrykkspost kommer i kveld eller i morgen. Fattern har tross alt bursdag i dag, så jeg får prøve å være litt sosial også.

EDIT: Jeg tar det tilbake i og med at Snake ikke er tilgjengelig fra starten av.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Så selv online fungerer knirkefritt med Freeloaderen? ALT fungerer knirkefritt?

Jeg ble veeldig fristet til å bestille nå...

EDIT:

Om jeg bestiller i dag, tror dere det er noen sjanse for at den kommer innen Fredag? Får besøk neste uke og det ville vært fett om vi rakk å ta oss noen kamper :)

D

Doctor Downs

Gjest
Muligheten er der, og om det ikke kommer fredag så kan du jo fortsatt få det innen mandag?

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Fanken. Ser ut til at jeg ikke har nok penger på kortet, jeg får sånn Transaction Declined-melding. Og jeg skulle jo fått lønn i går :baby: