Solium Infernum Roll Call

oma

Village Drunk
#41
Omph. Jeg må vel kanskje prøve dette også før vi setter i gang.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#42
Tull, jeg hadde aldri rørt Neptune's Pride før vi satte i gang der, og du så jo hvordan det gikk?



Ok da.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#43
Ok, hvem av deltakerne er det som ikke har kjøpt det enda, og hvem har dårligst råd? Vi har fått noen keys til å dele ut, så kan vi eventuelt spleise på resten. Jeg eier det allerede, og jeg tror Lodin også har kjøpt det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#46
Jeg er blant SGs fem med best råd og har ei kjøpt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#47
Da har jeg sendt ut keys til oma, Agradula og Yetipants. Si fra hvis noe ikke funker.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#49
Jeg holder på å laste ned nuh. Da har alle, når starter vi?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#50
Jeg sa 15. mai i OP. Det er ikke noe i veien for at vi kan starte før, men vi venter på Lodin som har absconda til Haugesund. Yeti er uansett på FFVII-vake i helga. Foreslår at folk bruker tida til å prøvespille litt for å bli kjent med spillet, og lage seg en Avatar de er sånn høvelig fornøyd med.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#51
Jeg har lastet opp to tutorials til dere som aldri har spilt dette før:

Del I
Del II
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#53
Ja, jeg greier nok ikke å spontanspille dette som jeg gjorde i Neptune's Pride.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#54
Jeg stemmer for å vente litt ja, det er så mye å sette seg inn i atte hjælp. Men det er kule ting, velskrevet og utrolig stemningsfullt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#55
Da foreslår jeg at alle har Avatarene sine klare til neste helg, så sender jeg ut invites da. PM meg mailene deres, så kan jeg sende instruksjoner om hvordan dette vil fungere. Er det noen som har innspill på hvilket type brett og sånt vi skal spille?

Map Size: Small, Normal, Large

Stemmer for Normal eller Large.


Map Type: Great Rivers, Acheron's Locks, Dante's Peak eller The Lake of Fire

Her har jeg egentlig ikke peiling. Great Rivers vil adskille oss litt, Lake of Fire vil vel være en svær innsjø av lava i midten, med oss rundt. Dante's Peak betyr vel mer fjell, som gjør at flying units gir en stor fordel. Ellers er jeg ganske clueless. Stemmer for Great Rivers.


Places of Power: None, Rare, Uncommon, Common

Her stemmer jeg for Uncommon eller Rare. Places of Power er steder på kartet som man kan kapre og som gir diverse bonuser. Man kan kapre dem fra hverandre også, og det er fullt mulig å booste dem med tropper, combat cards, diverse artefakter og sånt.


Length: Short, Normal, Long, Epic

Dette bestemmer hvor mange stemmer man må ha i Enklaven før man kan bli kåret den nye herskeren. Dette blir bestemt utifra hvor mye Prestige man har opparbeidet seg gjennom cunning diplomati, barsk kriging, osv. Stemmer for long eller epic.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#58
Påpeker bare at normal game length vil være over altfor tidlig til at det blir noe gloriøs butthurt ut av det.