Solium Infernum Roll Call

Lodin

Der Waaaah
#61
Og om ingen har noe imot det claimer jeg allerede nå duden med løvehuet som avatar ganske enkelt fordi han har bar overkropp, rød kappe og "kortbukser" akkurat som den opprinnelige demonprinsen han kalles opp etter. :p
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#62
den er god. Jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva slags avatar jeg skal ha. testet en nå, men den fungerte så dårlig atte hjælp. Kan hende den fungerer bedre med ordentlige folk, men singleplayer bare.. borked.
 

Lodin

Der Waaaah
#63
Vel jeg starta opp et game i går og hadde max uflaks. Ræva plassering med bare et place of power nogenlunde nært og når jeg angrep det med livgarden min dævva de. Så i turn fire kom det en greie som stoppa all influx av tribute i noen turns så da dreit jeg i det.
 

Lodin

Der Waaaah
#65
Gir level 4 i skill alltid en ekstra turn eller bare i Deceit, Prophecy og Destruction?
Fikk ikke av Diabolism og jeg er irriterings.
 

Lodin

Der Waaaah
#66


Asmodeus har det med å pelle seg i rumpa. Det og morra hans ser ut som en hekk. Hvis man skal kreve ting av meg må det bedre broer til.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#68
har ikke fått spilt dette så mye ennå, så tror ikke det her går altfor bra, men jeg kan ihvertfall si at dette er så inni min gate at jeg eier alle husene og postkassene i den.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#69
Lodin: Diabolism er den eneste som ikke gir ekstra order slots.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#70
Da setter jeg opp spillet i kveld og sender ut invites til folket, så sparker vi igang i løpet av helga. Siden jeg må ha alle sine turn-filer før jeg kan starte en ny runde må vi uansett vente til sistemann er klar, så det er ikke noe tidspress med å gjøre klar Avataren sin. Innen rimelighetens grenser, selvfølgelig.

Med mindre noen protesterer villt innen kvelden er omme, spiller vi med disse innstillingene:

Map Size: Large
Type: Acheron's Locks
Places of Power: Uncommon
Length: Epic
 

Jante

privileged CIS shitlord
#71
Sjekk mailen, folkens. Jeg sendte akkurat ut invites. Dette blir gloriøst!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
Skal bruke natta på å rigge meg klar tenker jeg. Utover det har jeg et forslag til navnet på journaltråden: "Metal Gear Solium Infernum: Fathers of Slavery". Eh? Eh?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#77
Solium Inferdig må journaltråden selvfølgelig hete.

Tlaloco er sendt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Du sa søndag! :argh:

Men ja. Jeg har prøvd å spille greiene tre ganger nå, hver gang kommer det en scriptfeil med "Expected object: <Void>" eller noe og skiten kræsjer. Jeg får prøve igjen.