Solium Infernum Roll Call

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#21
kommer an på hvor fort folk gjør turene sine. Har sittet og spilt demoen litt nå. ting tar ikke så lang tid. tipper kanskje det tar en uke eller to? kanskje mer, hvis folk har mye å gjøre på fritida sånn ellers. Men jeg har ikke kommet så langt akkurat.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#22
Det kommer som sagt an på hvor fort folk spiller turene sine; hvis en er treg med å levere inn sin runde må resten vente før de kan ta fatt på neste. Vi kan alltids bli enig om deadlines for hver runde, men jeg føler ikke at vi behøver å stresse hverandre. La ting ta tid slik at folk ikke ser på dette som en jobb, men heller koser seg når de har tid til det. Dette gir også god betenkningstid til å omvurdere handlingene sine, siden man ikke behøver å kjappe seg for å sende inn sin runde til verten.

Et game med multiplayer vil ta mye lengre tid enn et game med AI, siden man da bare kan spille ut spillet i løpet av en enkelt kveld. Effektiv spilletid vil nok være i samme omfang, men multiplayer vil være fordelt på kortere intervaller utover en lengre periode. Alt fra en uke til en måned, det spørs litt på hvor mange man er, og hvilket kart man starter med, osv.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#25
Jepp, med mindre noen stepper inn for oma. :)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#26
Ok, har testet demoen litt mer, og må bare si at stemningen i spillet er herlig dystert. Det er faktisk så dystert atte.. hjælp. :) Samtidig som det er en litt sånn humoristisk snert, men det er sikkert bare fordi jeg leste hele tutorialen med fudge og alt det der.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#27
Da har jeg snakket med Vic Davis, og han har gått med på å gi oss noen discount codes og nedlastinger. Venter bare på at han skal sende infoen. :)
 

Jante

privileged CIS shitlord
#29
Dette kommer til å bli gloriøst. Til de av dere som allerede har spillet så er det fullt mulig å lage sine Avatarer allerede nå. Det er faen ikke enkelt å forstå hva hver enkelt attribute og sånt gjør, men jeg tror jeg har funnet ut hvilken type erkedemon jeg skal spille nå.

Regner med vi får rabattkoder og sånt snart, så da er det bare å begynne å plotte.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#30
Det jeg føler er viktig her er at vi alle har ordentlige infernalske navn. Type Baphomet, Mihirim, Yaotzin osv. Eller vi kan selvsagt drite i det. Jeg skal ihvertfall ha det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#31
Min avatar skal hete Azrael. Han var vel egentlig en engel, men det var de fleste demoner en gang i tida. Helvete skal bli mitt! :king:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#34
For å være litt pirkete er Azrael fortsatt en engel. Akkurat dette med demoner er jeg litt inne på, og det er nok å ta av, og hvis dere er ute etter ordentlige navn finnes det en grei liste f.eks her: Pseudomonarchia Daemonum, eller her: The Lesser Key of Solomon.

De mektigste demonene er kongene (4 totalt) og prinsene (7 totalt), hvor Bael er den aller mektigste. Mine personlige favoritter er Ose, Dantalion, Astaroth, Gaap, og Caim (Cain fra det gamle testamentet).
 

Jante

privileged CIS shitlord
#37
Og jeg tenkte egentlig på Azazel, noen ganger stavet Azael.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Og Blaziken og Lucario!