Sony PSP nyheter

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Haha, så jævla voldtatt gjort av Sony. Skal de liksom isolere europeere fra å kunne importere PSP-er, slik at de kan dytte den på oss senere i år, til en enda mer nigger pris? Jeg ønsker lykke til.
 
#22
Play-Asia tør ikke selge meg japanske spill eller videoer til PSP :(

Hvorfor angriper Sony sine egne kunder? Kan ikke skjønne at de vil tape noe penger på at jeg og andre hardcore gamere importerer japanske spill som aldri kommer til europa... videoer også for den saks skyld. Kan vi da kreve at de lisensierer samtlige spill for europalansering siden de ikke vil at vi skal importere dem?
 
#25
Hvorfor bryr det Sony at folk importer spill som aldri vil bli utgitt i vesten allikevel? Jeg kan på en måte forså at de vil forhindre import av selve PSP-hardwaren, men spillene ser jeg ingen god grunn til at de skal nekte oss å importere. De gjør det vel på trass. <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Hurra, det der er nok en fryd å kontrollere uten å holde labbene foran skjermen.
 
#31
Ikke mange dagene til den kommer i salg her i Norge nå altså. Blir kjempe spennans. En ser klart at butikker satser mere på PSP en på DS her i Oslo ivertfall.

Reklame messig og ikke minst hylle plass. Store vegger satt av til spill,filmer,ekstrautstyr og selve maskinen.

Men hva hadde en forventet....når Sony først slipper noe ut så blir det somregel konge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Ja, som Minidisc. :D
Men uansett, tror jeg står over denne gang. Å betale 2500 spenn for en PS2 med færre knapper og mye mindre skjerm frister egentlig ikke så fryktelig mye når jeg har en fra før av.
Så var det å motstå fristelsen om et års tid, når det endelig har kommet noen spill til den og den har falt drastisk i pris, da...
 
#33
Jeg blir overrasket om det blir solgt mange UMD-filmer før Jul ... Utsalgsprisen skal ligge på 249,-. :blunk: Hvorfor betale 249,- for Pirates of the Caribbean når den koster 99,- på DVD (som er en langt bedre utgave av den)? For å kunne se den på den lille PSP-skjermen med elendig lyd?
 
#34
Står det ikke i Elkjøp-avisen at de selger filmene for mellom 99 og 199? Stemmer det, synes jeg ikke det er så gærent. Men havner prisen på 249,- skjønner jeg ikke helt poenget. Ihvertfall ikke når kvaliten på filmene du komprimerer og kopierer selv er såpass god som den er (ihvertfall når du måler gratis opp mot en del penger).
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#36
Stjelt fra 1UP-bloggen til Sam Kennedy (min uthevning):
Ghouls & Ghosts on PSP
posted at 08/31/2005 01:39 AM EDT

Apparently so. Ghouls & Ghosts Extreme is what it's called, if rumors are to be believed. Maybe I shouldn't have been so harsh on on the PSP the other day. :)

Speaking of Capcom on the PSP, it's only a matter of time before we start hearing about a LOT more titles from the publisher. Did you see Resident Evil on the DS? It's not long until the PSP Resident Evil gets announced (and it's not a remake). And there are a lot more Capcom franchises that will follow...

Bit of insider info for you. Last year, at a major Capcom board meeting in Japan, president Kenzo Tsujimoto was found sitting at the head of the table playing Hot Shots Golf on the PSP. This is a man who, although he's done much for this industry, rarely has time for games anymore. He was absolutely hooked on the game. The meeting started, he held up the PSP and said: This is the future and we must support it.

Obviously, I was not there and this is second hand, but the point remains: expect to see a lot of Capcom titles on the PSP.
 
#39
Talkman

I praksis kan du med «Talkman» snakke på ditt språk i en mikrofon tilkoblet PSP og la maskinen oversette til et annet språk i sanntid. Mikrofonen vil være en del av pakken, og tillater muligheter til å la tale bli en del av også andre spillopplevelser - som du også kan se i flere spill på Nintendo DS, inkludert det kommende «Nitendogs». «Talkman» vil bli presentert i det vide og det brede under Tokyo Game Show om et par uker. I mellomtiden kan du se en videopresentasjon av verktøyet her.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Hah, minner meg om reklamen Netcom dyttet for noen år siden. Uansett, jeg tviler sterkt på at det kommer til å fungere så veldig flytende.