Sony PSP nyheter

#63
Noen her som kan fortelle meg hvordan man får til gamesharingen til wipeout pure?? finner ikke ut av det >_<
 
#64
Gamesharingmuligheten på Wipeout er kun for å dele high-scores og slikt. Men det er mulig å UMD-swappe for å spille to-spiller med kun en UMD. Da tar først den ene og hoster et spill, lar det laste ferdig, for så å gi UMD-en til en kompis som så joiner spillet ditt. Ikke verre enn det. Funker dog ikke på alle titler.
 
#65
Et lite tips om dere ikke viste det. Altså det headsettet som følger med PSP'n er sperra på 90db eller noe. Jeg har UMD filmen Ghostbusters og med det headsetet og etter å justert +2 på volumet så er det meget lavt.

Så om du plages av for lav lyd så skift headsett...da får du mye høyere lyd.
 
#66
GTA til PSP er bekreftet 25.10.05. i USA.
 
#68
hmmmm.
jeg tenkte på en fin tanke som sikkert mange andre sikkert også har hatt i hodet.

på det megaman-spillet hvor man kan lage egne baner og lagre på minnekortet, så er det jo mange muligheter for å legge slikt ut på nett og laste ned hverandres mesterverker. (eller f.eks skateparks til THUG osv.)

finnes den noen sider dedisert til den slags?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Nei, ka du trur? PC/Amiga. ScummVM er emulatoren.
 
#72
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@10.09.2005, 17.21
Hvordan tror du da kontrollene vil bli? Opp for å bevege til venstre, ned for å bevege til høyre, og motsatt?
260103​
Kontrollen vil bli helt normal. Holder du maskinen loddrett, og trykker til venstre vil skipet fly til venstre. Holder du den vanrett, og trykker opp, som blir venstre for skipet, vil skipet fly opp på skjermen. Litt kronglete forklaring, men det er helt lik kontroller som i vertical shooters. Jeg ser ikke helt problemet her?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Øh... hvor har du det fra at Every Extend er Rez-aktig? Og er du nå helt sikker på at det er samme mann som står bak Rez og det der?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#75
Ehh, hæ. Tilbake? Every Extend er jo ikke akkurat nytt, og det står da ingenting på siden om noen PSPversjon?

Sist jeg spilte EE er vel snart et år siden, og da ble jeg nesten nervevrak, så jeg tør ikke fyre det opp igjen.
 
#76
Det er mulig det er meg som har misforstått, men jeg trodde blant annet Burnout Legends hadde multiplayer over nett? Jeg finner aldri noen å spille mot i hvertfall.
 
#78
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@19.09.2005, 02.27
Det er mulig det er meg som har misforstått, men jeg trodde blant annet Burnout Legends hadde multiplayer over nett? Jeg finner aldri noen å spille mot i hvertfall.
262456​
Legends har ikke online multiplayer. Jeg trodde forresten at det ikke ble online multiplayer her i europa, men det kan være meg som har misforstått...
 
#79
Opprinnelig skrevet av Disturbed@19.09.2005, 13.08
Dette http://www.rpgfan.com/news/2005/1874.html er i hvertfall grunn nok for meg til og kjøpe psp. fy f... så gøy!!!!!!!!!!!!
262500​
Yey! Tenkte jeg måtte være nødt til å burke emulator for å få disse spillene på PSP'en, men da sliper jeg det da. Nydlig! :)
Så har jeg såvidt hørt om et spill som heter Legend of Heros som skal komme om en stund. Dette er visst et RPG i Suikoden stil (med tanke på grafikken) og det er noe jeg har lengtet etter i allefall. Tror dette er et 100% sikkert kjøp hos meg.