Jeg kjøper alt mulig, skal ha 3DS og Xperia Play men om du før lanseringen av PSP2 hadde foreslått den ville være som vist hadde jeg avfeid det. Den er stor, feit og egentlig litt stygg, de to analogstikkene ser malplasserte ut men... merker jeg ikke har lyst på den! De burde heller laget en PSPGo2, en beefet opp utgave med touchscreen og analogstikker, 3G, Wifi osv.
Tror det var Shadar som nevnte det oppi her, men maskinen er definitivt ikke bare noe å spille på, ikke noe man sjekker twitter eller mail på og ihvertfall ikke noe man ringer med, maskinen er en bastard av en smartphone og en PSP med en stormannsgal overambisiøs prosjektleder. Jeg ser hvor de vil og hvorfor jeg burde digge det, men for min del er Xperia Play en mye mer interessant maskin. Virker mye mer som morsom spillmaskin og smartphone i ett, men her avhenger mye av distribusjon/tilgjengelighet av spill. Hvor mange forskjellige butikker trenger man å forholde seg til osv, og det blir spennende å se om det utvikles noen "eksklusive" titler i det hele tatt men PS1(den beste konsollen)-spill høres bra ut for meg.