Sony PSP2 [KraftKåk] NGP [Neo Geo Pocket, No Game Portable]

De hadde vist prøvd seg, men syntes det ikke ble helt riktig..
http://www.eurogamer.net/articles/2011-01-27-sony-3d-not-right-for-portable-devices

Eller så er dette bare cover for: Vi fant ingen smart 3D løsning når det kommer til håndholdte dingser, derfor gidder vi ikke å bli latterliggjort av Nintendo.
Har ikke nintendo patent" på den teknologien? Jeg mener uten briller.. Hvem vil vel sitte med store briller på bussen å spille?

Dessuten er vel 3D på en touchscreen litt messy? 3DS har jo kun 3D på øvre skjerm, uten touch. Dog kombinasjon av 3D og touchkontrollen bakpå, kunne vært artig. Uansett tror jeg 3D er en ting man sitter relativt kort med, man får sikkert hodepine og verk i øynene etter kort tid. Jeg har så vidt prøvd 3D film på en Elkjøp butikk og syntes det fungerte svært dårlig.. Og piss for øya mine. Jeg ble midt sagt skuffa.
Blir svindyrt med to slike maskiner, men gleder meg uansett!

Lodin

Der Waaaah
Har sagt det før og jeg sier det igjen. Når 3DS blir en hit og et har gått et års tid kommer Sony til å annonsere en revidert Neo Geo Pocket med støtte for 3D.

E: De skal slippe en variant uten 3G. Snute og tute.
"The first thing to clarify, which I'm not sure the presentation did a perfect job of doing today, is that all of the devices will have Wi-Fi capability; a separate SKU will have 3G," [SCEE President Andrew] House said. "So the user gets a choice. Wi-Fi is available wherever, which clearly is the most important aspect of connectivity and that connected experience; 3G will be a subset of that."

Sony is currently "working hard" on 3G partnerships. House confirmed there will be some cost to the user for 3G services. "You'll hear more from us around that aspect of the strategy as we get closer to launch,"

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg kjøper alt mulig, skal ha 3DS og Xperia Play men om du før lanseringen av PSP2 hadde foreslått den ville være som vist hadde jeg avfeid det. Den er stor, feit og egentlig litt stygg, de to analogstikkene ser malplasserte ut men... merker jeg ikke har lyst på den! De burde heller laget en PSPGo2, en beefet opp utgave med touchscreen og analogstikker, 3G, Wifi osv.
Tror det var Shadar som nevnte det oppi her, men maskinen er definitivt ikke bare noe å spille på, ikke noe man sjekker twitter eller mail på og ihvertfall ikke noe man ringer med, maskinen er en bastard av en smartphone og en PSP med en stormannsgal overambisiøs prosjektleder. Jeg ser hvor de vil og hvorfor jeg burde digge det, men for min del er Xperia Play en mye mer interessant maskin. Virker mye mer som morsom spillmaskin og smartphone i ett, men her avhenger mye av distribusjon/tilgjengelighet av spill. Hvor mange forskjellige butikker trenger man å forholde seg til osv, og det blir spennende å se om det utvikles noen "eksklusive" titler i det hele tatt men PS1(den beste konsollen)-spill høres bra ut for meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gadd ikke kommentere sist, tenkte det var åpenbart at det var et midlertidig navn siden "Vita" for meg er enten margarin eller kosttilskudd. Den gang ei, Snoy har registrert varemerker for PlayStation Vita og PSVita i Europa. Greit nok, det er ikke det verste konsollnavnet jeg har hørt (The Jungle ligger fortsatt øverst), men for faen da.

Det høres ut som et casualspill som skal hjelpe deg å bli "sunn" og "slank", men navnet på en konsoll? Ikke helt.

Hva betyr vel et navn? Kan kalle den Sony McSpill for min del, det er spillene som teller. Noen ganger tror (vet) jeg at folk er negative kun for å være negative. Med mindre det er Nintendo, de har "diplomatic immunity".

Kaller de den Sony McSpill, da kjøper jeg den uansett hvor mye den koster og hvor få spill den får.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Enig, Sony har jo ikke gjort noe for å fortjene tyn. I alle fall ikke de siste månedene.

D

Deleted member 91

Gjest
Alle konsollnavn er egentlig jævlig stygge uansett. Xbox, hva faen er det? Jeg liker Wii litt, men vi husker jo backlashen da de annonserte det. Selv PlayStation er egentlig et jævla harry navn.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Playstation kom derimot før Nicholas ble født, et mer harry tidspunkt finner du ikke så navnet bare fulgte standarden.

Xbox funker ok, men Xbox 360 er fremdeles det døveste navnet og helt klart et tulletall de måtte komme med fordi de ikke kunne lansere Xbox 2 mens Sony lanserte PS 3 siden det Høyeste Tallet Er Best.

Playstation er uansett såpass akseptert at det er et begrep nesten på lik linje med Nintendo som mer eller mindre er synonymt med spill i samfunnet.

CyberK

Finner ikke på noe.
Wipeout 2048 blir launch-spill med noe spektakulær oppkobling mot PS3. Wipeout er som oftest solide saker, min interesse er vekket.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva betyr vel et navn? Kan kalle den Sony McSpill for min del, det er spillene som teller. Noen ganger tror (vet) jeg at folk er negative kun for å være negative. Med mindre det er Nintendo, de har "diplomatic immunity".
Ta det med ro, når Nintendo annonserer at den nye konsollen deres skal hete Zalo kommer jeg til å kritisere det også.

SHDR

Gullmedlem
Er ikke negativ bare for å være negativ, jeg er negativ fordi jeg synes AAA-spillmarkedet er trist og pløsete om dagen. Jeg mistenker at du er positiv bare for å være positiv, fordi alternativet er å stirre ned i avgrunnen.