Sony PSP2 [KraftKåk] NGP [Neo Geo Pocket, No Game Portable]

Det uttrykket funker ikke her, ettersom jeg ikke er ignorant. Derimot gir jeg bare faen.

That's all good, men den har ikke den nye Mario-spillen som vises i kveld, dermed må jeg etter hvert ha begge :penga:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Thinaran skrev:
>5" high-res OLED captive touch screen.
Neste års største diplomatiske skandale utløses av PSVita-ens "captive touch screen". USA havner i trøbbel når en topphemmelig Navy SEALS-aksjon for å redde berøringsskjermen blir en offentlig fiasko.

Jeg vil kjøpe en om den får PS2-spill (slik som PSP kunne spille PS1, ingen ports) og blir hackbar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kan hacke den etter at Sony fjerner Linux-støtten.

Å gi faen er vel strengt tatt det samme som å ignorere?
Joa, men jeg har alltid oppfattet uttrykket "ignorance is bliss" som en oversettelse av det norske uttrykket "lykkelig uviten". Mulig det er feil, men det får så være.

Å være ignorant/uviten er heller ikke det samme som å ignorere/gi faen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er igrunn rimelig sikker på at det er en og samme ting, gitt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, når det gjelder Lady Gaga så er du det. På samme måte som jeg er ignorant når det gjelder fotball.

LIKER DU IKKE FOTBALL :argh:

Ignorante jævel!

Hvordan kan en være uviten når en vet? Å være uviten eller ignorant er mangel på kunnskap. Hvis man har denne kunnskapen, men ikke bryr seg - da er man ikke ignorant, man er likegyldig. Eller dum, i enkelte tilfeller (de fleste vet at du ikke har lov til å kjøre på et folksomt fortau i 100 km/t, men dersom du ikke bryr deg...).

Je, jeg hadde ikke tenkt til å fortsette denne ubrukelige diskusjonen nå uansett. Menneh... Playstation Vita 'a dere. Tror den blir bra.