Sony viser hvem som er sjefen!

#42
Etter å ha søkt litt, fant jeg denne
listen.

Men dette er bare spill som er kjent. Jeg tror jeg leste et sted at det er litt i overkant av 100 utviklere som er i gang med å lage spill til DS.

Edit:
Det virker ikke som om man kan stole 100% på den listen. Fyren som har laget den har også lagt til spill som egentlig bare er ryktet at skal komme, som foreksempel Castlevania og Final Fantasy XII (?).

Edit 2:

Her er en liste som man kan stole mer på. ;)
 
#43
Det som jeg er redd for er at det blir mange remakes av N64 spill på samme måte som GBA har SNES spill.
Så vidt jeg kunne se så var det KUN spill fra andre kosoller/oppfølger og ikke noe nytt...

Edit: Jeg fant noen FÅ nye spill...
 
#44
Ja, jeg frykter også en del Nintendo 64 remakes, men på den annen side tviler jeg litt på at Nintendo lager så mange siden de må gå forran med et godt eksempel og utnytte DSens muligheter. Det gjør man ikke med masse N64 remakes. Super Mario 64x4 har jo fått ett lite kart i tillegg da pluss en multiplayer modus, men det er jo strengt tatt det samme spillet.
 
#45
Super Mario 64x4 det samme spillet som Mario 64? Nei.

I super Mario 64x4 er målet å finne så mange stjerner som mulig, samt å føkke opp for motstanderene dine i en match på en viss tid. Du skal ikke slå Bowser, du skal ikke dra til så mange ulike verdener, og det er ikke kun singleplayer. Å si at Super Mario 64x4 er det samme som Mario 64 er vel det samme som å si at Pokémon Colosseum er det samme spillet som Pokémon Stadium, ergo dritdumt og helt feil.

Får min del så kunne jeg godt tenkt meg en del N64 remakes på DSen, f.eks Goldeneye, Perfect Dark og Conkers Bad Fur Day.
 
#46
Vel, Super Mario 64x4 er det samme spillet som Super Mario 64 i den forstand at single player modusen er helt lik (etter hva jeg har forstått).

De har lagt til en multiplayer, ja, men jeg føler alikevel ikke det er nok til å kunne kalle Super Mario 64x4 et helt nytt spill. :)

Edit: Jeg kunne hadde forresten heller ikke hatt no imot en Goldeneye eller Perfect Dark remake. Hadde vært tøft om man da kunne styre som på Metroid Prime Hunters. Og selvfølgelig det beste hadde jo vært multiplayer. Tenk opp til 16 spillere :rulleøyne: .