Spillegal i nytt "strategisk samarbeid"

#22
Du shiteruer at du synes det er sugoi med dai mengde otakuer desu! :baby:
 
#25
Hvis det nå begynner å poppe opp La-oss-runke-til-japansk-kultur-tråder i hytt og pine, er jeg redd jeg blir nødt til å ty til litt maktmisbruk. :baby:
 
#27
Det er jeg også litt nysjerrig på. Hva får vi egentlig ut av dette?
Eneste fordelen jeg kan se sålangt er klingende mynt i portmonéen til Endre
 
#29
SITAT(SHDR @ 20.04.07, 01.10) 62036
Dette blir sikkert festlig.

Uh.

Så.

På hvilken måte er det gunstig for SG å bli en del av en markedssatsning rundt community-bygging? Sist jeg sjekka var det en community her allerede, og det en som til tross for bølgedaler har holdt rimelig jevn aktivitet i bortimot syv år.
[/b]
Vi kommer til å snakke mer om de fremtidige planene på søndag, men på kort sikt er det snakk om ressurser og erfaringer. Ressurser i form av f.eks. personell, kontakter, lokaler og kompetanse på webutvikling (både programmering og design).
 
I

impywimpy

Gjest
#30
Såså. Det har ikker akkurat vært en overflod av nye hakkekyllinger den siste tiden.
 

SHDR

Gullmedlem
#31
hAVOK på designfronten, da? Dette tror jeg vi har vært gjennom flere ganger tidligere. ^_^

Uansett skal det bli riktig spennende å se hva som skjer fremover. Jeg spår at ting kommer til å ta omtrent samme retning som tidligere, med mindre noen magisk har klart å trylle frem kompetansen som kreves for å drive en norsk spillside. Jeg vet at Gamer, med hele jævla Orkla Media bak seg, ikke akkurat gjør en heidundrande suksess. Det skal bli spennende å se hvordan dette blir annerledes.

Men ikke la meg pissse på paraden, folkens. Jeg gleder meg til nettmøtet på søndag. (*^A^)/ Jeg er mye mer glad i å ta feil enn å ha rett. Du lærer ingenting av å ha rett.
 
#32
SITAT(SHDR @ 20.04.07, 01.23) 62042
hAVOK på designfronten, da? Dette tror jeg vi har vært gjennom flere ganger tidligere. ^_^

Uansett skal det bli riktig spennende å se hva som skjer fremover. Jeg spår at ting kommer til å ta omtrent samme retning som tidligere, med mindre noen magisk har klart å trylle frem kompetansen som kreves for å drive en norsk spillside. Jeg vet at Gamer, med hele jævla Orkla Media bak seg, ikke akkurat gjør en heidundrande suksess. Det skal bli spennende å se hvordan dette blir annerledes.
[/b]
Det skal nevnes at DirtyWorker består av langt mere enn bare meg og Havok. Vi har både designere, teknikere og programere. Havok står for det meste for det administrative i denne sammenhengen.

Vi gleder oss også til å hjelpe til litt, spill har lenge vært lidenskap jeg har hat og å få lov til å jobbe litt mer direkte med det skal bli gøy. Vi kommer ikke til å gjøre store forrandringer på måten siden drives på og vi har definitivt planer om å benytte oss av den kompetansen som SG har fra før av.

Det er viktig å få med seg at dette er et samarbeid og at det enda er Endre som står på toppen av SG.
 
#34
SITAT(SHDR @ 20.04.07, 01.30) 62044
Men jeg er spent, likevel. Det kan hende at det som burde skjedd for tre år siden skjer nå, siden den gamle gjengen er samlet igjen. Hva skjer med Savegame.no nå?
[/b]
Det er en av de mange tingene vi kommer til å snakke om på søndag, men savegame.no i sin nåværende form er en nettside som oppdaterer utelukkende om japanske spill, gadgets og den japanske spillindustrien (med noen untak).
 
#36
SITAT(SHDR @ 20.04.07, 01.34) 62046
Gudd. Så. Uh. Dette nettmøtet, er det en moderert IRC-kanal der sjefene prater mens pøblene lytter, eller blir det lukket og eventuelle konklusjoner som trekkes der offentliggjort i ettertid?
[/b]
Det vil være en moderert Q'n'A session hvor vi både vil svare på spørsmål stilt av brukerene angående hva vi har lyst til å gjøre på Spillegal i fremtiden. Vi tar også imot henvendelser om forumet og ting som dere gjerne vil se gjordt med Spillegal. En type stor Q'n'A og feedbackrunde hvor vi skal prøve å utdype så mye vi kan uten å skape falske forventinger til prosjektene. Spørsmålene og svarene vil bli sammlet i en større tråd og så postet på forumet i etterkant.

Mer informasjon om selve eventen (medium og tidspunkt) kommer nærmere søndag.
 

EagleJin

Bear Necessity
#37
p33r: Aha! Ikke rart Desucon virket kjent.. Der var jeg jo B) :ninja:

Så.. Noen planer for noen turneringer gjennom dette samarbeidet?
 
#38
Skepsis er fint. :) Dere får bare vente å se, vi har en del planer for hva man kan gjøre. Jeg tror dette samarbeidet kan være bra for Spillegal i lengden.

Disser du designskillsene mine Shadar? :( Det sårer. *grin*
 
#39
Det morsome er at det var Havoc som lot meg få beholde min Duke Nukem bildesigg for seks år siden eller no, samme uken forsvant han som admin, jeg tror jeg har seriøst klisterhjerne; husker jo signaturen hans med + - folk. -.-

Anyway, jeg håper vi ikke får emner slik som "Så hvem av dere spillegale ekke frelst av anime enda?"

Edit: Kanskje jeg kan skifte tilbake til dragonball avataren min som jeg hadde for fire år tilbake, har jo brukt denne her i fire år strak nå =D
 
#40
Lykke til med hva enn dere driver på med.
Så lenge ting ikke forandrer seg til noe mer negativt, så er det ett fett for meg.

Og internett består ikke kun av et forum skulle dette gå under :p