Spillegal i nytt "strategisk samarbeid"

#41
SITAT(Duke @ 20.04.07, 12.52) 62064
Anyway, jeg håper vi ikke får emner slik som "Så hvem av dere spillegale ekke frelst av anime enda?"
[/b]
Som tidligere sagt, vi er veldig klar over at disse to communitiene ikke går veldig godt overens og har ingen planer om å blande dem på noen nevesverdig måte. Så dere kan puste lettet ut, for Spillegalu-san blir kawai ~desu i fremtiden ~desu!
 
#42
~ESU!

Spillegal er en del, Japani er en del, jeg har også andre nettsider som ikke er blandet med Japani. Så det blir et community her, et der etc. ;) På søndag vil dere få sjansen til å finne ut hva som vil skje.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#43
TOKI WO TOMARE!!! ...Soshite, toki ga ugoki desu...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
Japan is negror.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#45
Altså: Spillegal er et tettknyttet community, ifølge linku. Havok og hybelrottene skal bedre dette communitiet. Vi snakker altså om Spillegal, som kaster seg over alle de ikke liker, og flamer dem tilbake til avgrunnen? Vi snakker om Havok, som ledet forumet som en jøde en gang i tiden, og så datt innom regelmessig for å være grinete etter han fikk foten? Hvordan skal dette gjøres attraktivt? For hvem? Og for å gagne hva? Siden når trengte egentlig spillegalforumet en ansiktsløftning? Det er jo de samle jævla horene som går igjen her? De eneste som stiger i hierarkiet er de som blir herdet av flamingen og blir en av oss. Evt. de som har feilet brutalt en gang i fortiden som Endre får det for seg at skal hentes inn i varmen igjen for å prøve å ikke pule forumet en gang til. Utrolig jævla nok er det ikke noe forsøk på noen forsideoverhaling, så noe har de høye herrer lært.

Videre, Havok og jøder er et velsmurt maskineri som skal fikse sjappa vår. Velsmurte maskinerier lever vel på penger? Hva er det vi selger? Annonseplass på det særdeles eksklusive forumet SG? Hah, ingen kommer til å ta SG alvorlig med mindre halvparten av brukerbasen hives ut døra/hjernevaskes. Skal forumet shaines for å lokke til seg nye mennesker? Neppe. Forumet kunne jo teoretisk sett markedsføres, men da skal man ha en sabla god salgsplan også.

I bunn og grunn lukter dette av enda en teit idé som Endre får midt på natta (bare at han har tatt seg bryet om å si ifra denne gangen), som går ut på å gi Havok en sjanse til å styre forumet igjen, og designe det til månen og tilbake så vi kan masturbere i helt nye omgivelser, oh joy.


Og nei, jeg er ikke negativt innstilt fordi jeg var på minuslista til Havok en gang i tiden (selv om de grufulle sårene fra at han satte meg så grundig på plass aldri vil leges). Glær mæ te nættmøte, ja, så vi kan høre på endeløse mengder svada fra et semi-profesjonelt "firma" med halvveis innøvd sjargong og glimt i øyet.
 

Lodin

Der Waaaah
#46
Jeg har fått høre litt om det som skal skje og jeg har ihvertfall tro på det. Forhåpentligvis vil dette få Spillegal ut av det inngrodde rævhølet det er i nå uten å skade oss inngrodde rævhøla som danner basisen i forumet.
Passer jo at noen som kaller seg DirtyWorker igangsetter dette. XD
 
#47
SITAT(SirkusMartin @ 21.04.07, 03.34) 62165
Altså: Spillegal er et tettknyttet community, ifølge linku. Havok og hybelrottene skal bedre dette communitiet. Vi snakker altså om Spillegal, som kaster seg over alle de ikke liker, og flamer dem tilbake til avgrunnen? Vi snakker om Havok, som ledet forumet som en jøde en gang i tiden, og så datt innom regelmessig for å være grinete etter han fikk foten? Hvordan skal dette gjøres attraktivt? For hvem? Og for å gagne hva? Siden når trengte egentlig spillegalforumet en ansiktsløftning? Det er jo de samle jævla horene som går igjen her? De eneste som stiger i hierarkiet er de som blir herdet av flamingen og blir en av oss. Evt. de som har feilet brutalt en gang i fortiden som Endre får det for seg at skal hentes inn i varmen igjen for å prøve å ikke pule forumet en gang til. Utrolig jævla nok er det ikke noe forsøk på noen forsideoverhaling, så noe har de høye herrer lært.

Videre, Havok og jøder er et velsmurt maskineri som skal fikse sjappa vår. Velsmurte maskinerier lever vel på penger? Hva er det vi selger? Annonseplass på det særdeles eksklusive forumet SG? Hah, ingen kommer til å ta SG alvorlig med mindre halvparten av brukerbasen hives ut døra/hjernevaskes. Skal forumet shaines for å lokke til seg nye mennesker? Neppe. Forumet kunne jo teoretisk sett markedsføres, men da skal man ha en sabla god salgsplan også.

I bunn og grunn lukter dette av enda en teit idé som Endre får midt på natta (bare at han har tatt seg bryet om å si ifra denne gangen), som går ut på å gi Havok en sjanse til å styre forumet igjen, og designe det til månen og tilbake så vi kan masturbere i helt nye omgivelser, oh joy.
Og nei, jeg er ikke negativt innstilt fordi jeg var på minuslista til Havok en gang i tiden (selv om de grufulle sårene fra at han satte meg så grundig på plass aldri vil leges). Glær mæ te nættmøte, ja, så vi kan høre på endeløse mengder svada fra et semi-profesjonelt "firma" med halvveis innøvd sjargong og glimt i øyet.
[/b]
Som vanlig har du svært mye fornuftig å si, Martin. Dine tanker og meninger reflekters garantert blant brorparten av forumets "veteraner", men som en del av ledelsen har jeg dog kun et enkelt svar å gi det. Et svar som ender all denne håpløse holdningen din til Endre, og ledelsen generelt.
Hold kjeft, Martin.
 
#49
<div align="center">Har dere hatt drømmer medlemmer av spillegal, drømmer som dere trodde var virkelig virkelige

<div align="center">Jeg har hatt, og har...

Å spå om fremtiden er det mange idoter som gjør- spåkoner, astrologer og politiske kommentatorer driver ofte med de samme kalkulerte beregningene.

Som oftest treffer de.




Med noe...

Jeg kommer med følgende spådom: Spillegal står ved sitt viktigste veiskille siden DP krigen. Som de fleste kjenner til var dette tidspunktet hvor medlemmer og modder samlet seg til demonstrasjoner mot en ny konstitusjon som skulle sikre Skoen og Co total dominans.

Prostestene mot et rent nærde diktatur ble møtt med advarsler og anmerkninger. 15 medlemmer ble hjernevasket og og ble ført til en annen nett-forum. Iliuz grep inn umiddelbart og klarte å få til et kompromiss. Den sittende forum sjef som egentlig ikke var forum sjef, men var «the brains» bak det meste, Thinaran ble avsatt, men opprettholdt sin posisjon som Supreme Commander. Inn kom en ny regjering, som styrte Spillegal på militærets nåde mot en mindre demokratisk utvikling. Tilbakeslag fulgte i årene etter og stadige militærkupp har siden vært et tilbakevendende fenomen i Spillegals nyere historie. Spillegal forumet har falt, vil det klare å bygge seg opp igjen?

Negerne fra den tid er for det meste pensjonert, men fremdeles spiller de en viktig rolle for å opprettholde «fred» på nettsiden.

Makt fordeles og posisjoner deles fremdeles i stor grad etter 360-live bekjentskaper og forbindelser. Det perfekte eksempel på dette er, Lodin. Hvordan i helvete ble han modd?

Uheldigvis har Spillegal aldri lært noe av tidligere «takeovers» og har etablert ryktet «billig» stempla på forsiden, forsiden som ble lovet til folket.....


som aldri kom.

Dermed er vi inne på hvorfor Spillegal, etter min mening, står ved sitt viktigste veiskille siden DP. Skoen & Co var dumme, iq-løse idioter, de ante ikke hva som traff dem før hendelsen ble illustret i barne bøker med aldersgrense 3år.

Ny mannskap skal ta over SG og da vil alt ordne seg av seg selv, sier mange, og håper enda flere...

Da åpner det seg et nytt og vanskelig spørsmål å ta stilling til. Har Lodin en PS3? Sett Nicholas fri, ropte de da de kunne fått Jesus fri.

Her snakker vi om Thinaran, en uspekulert jævel. Han er ubestridelig en lovbryter som gjennom Kjøp, salg og bytte-delforum avtalen har fylt lommene sine med penger, voldsomt mye penger, som etter lovens bokstav IKKE hører hjemme der. I hans lommer. Samtidig er han, og forventes å være ved neste valg, den ubestridt mest populære moddene blandt de brede lag av folket. Det at Houseman vant årets modderator pris, var smart gjort av ledelsen, men ikke smart nok....De fikk oss til å tro at denne husmannen var han som hjalp oss ut av nød! NEI! Det stemmer ikke! Han er bare en sjel-løs, vg-fanatiker som prøver å vinne våre hjertet, men det han ikke veit, at kjernen av Spillegal, den virkelige Spillegal...


er homser

Han har satset på negerne, ikke noe nytt i det, men som den første «forumsjef» i Spillegal har han faktisk vedtatt at Spillegal skal ha et "strategisk samarbeid"
med et asiatiske lingnende forum. Og ikke la dere lure her, dere tror nå at Endre er sjefen, da har jeg bare en ting å si! «OPEN YOUR EYES DAMIT!»

"Denne mannen har faktisk gjort noe for oss, sier de. Endre er bare en ny brikke i Thinaran's brilliante plan.

Jeg vet ikke hva som vil skje, jeg blir bannet? Blir skutt? En ting er sikkert, de fleste veit ikke om dette, men Thinaran er **



**



This post has been edited by Thinaran: 21.04.07, 13.15
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#51
Det måtte en en skikkelig mesterhjerne til for å avsløre min onde plan, men der har dere Nilo, alltid et steg foran.

Hadde jeg bare visst hvem av dem som var Nilo da jeg var på RBN, skulle jeg skrevet navnet hans i notatboka mi før han fikk skrevet det innlegget. Han er en trussel mot min nye verden! :argh:
 
#52
Enkelt, Nilo er inderen med med hår på ryggen og skuldrene mens bloodhunter har det bare på brystet og nakken.

Så neste gang så spør du om å få se på ryggen hans.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#53
Nilo, jeg har som oftest syntes humoren din har vært litt i overkant desperat, men nå sitter jeg her og skjelver av latter. Takk.
 

Lodin

Der Waaaah
#54
Nilo min lille venn, grunnen til at jeg er mod er ganske enkelt fordi det er lettere å ha kontroll over meg da. Alternatviet er at jeg er helt fri og ikke har noen tøyler og det tror jeg ingen vil ha. =D
Det er ihvertfall min teori.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#55
Veien til hjertet går gjennom Nilo. :elsk:
 
#58
Nesten et like stort antiklimaks som da 1414 og planni ble forumsjefer, jeg gleder meg. :D