Spillegal-klanen

Ok, jeg joiner 22.30...

Kommer til å kalle meg Sotha-Sil\Darkstorm på channelen siden Darkstorm var tatt....... nicket mitt er egentlig Sotha-Sil, men kaller meg Darkstorm i UT2004...

Men har et problem i UT2004, når jeg spiller så lagger musen, jeg har en Trådløs Microsoft Intelli Mouse Explorer, det skjer ikke på noen andre spill uansett når jeg har lite batteri igjen da... Dette skjer bare på Single Player heldigvis i UT2004, men noen som vet hvorfor det skjer eller hvordan jeg får det bort?

Jeg har ingen anelse. Hva med å spørre på et forum? :p

Detter er et forum Jinz0. Darkstorm, prøv å skru på "reduce mouse lag" i options.

Opprinnelig skrevet av Stiluz@01.07.2004, 21.19
Detter er et forum Jinz0. Darkstorm, prøv å skru på "reduce mouse lag" i options.
Og det var en spøk!

Det var min post også :p

Da er vi to om den!

Nå er treningen ferdig! Detta var gøy! Og til deg Mandark, skam deg! Du er aldri med du...

Sjekk hva du har i utlinje først.

Opprinnelig skrevet av Stiluz@02.07.2004, 09.18
Sjekk hva du har i utlinje først.
Hvor sjekker jeg det da? :(

Det er ned hastigheten din. Hva er opp hastigheten din da?

Blir det noe UT2004 i kveld også? :)

Jess jess, enda en treningskamp over. Etterhvert kom det inn flere folk fra nettet... De viste oss hvordan man skulle gjøre det. Jeg tror vi trenger mere trening i klanen...sannheten er tung!

Og til deg Mandark, ÆÆÆÆÆÆÆ! BLI MED NESTE GANG, hvis ikke blir Stiluz kaptein, og ikke du! Han møter da iallefall opp! :grine: