Spillegal-klanen

Klokken er nå straks 22.00, alle som leser dette og har mIRC, kom inn på #sg.ut2004 på efnet!!

Ja, da var første trening overstått, oppmøtende var undertegnede, Jinzo, Yetipants, Novastrum, CockMcB og Kem? (King_Ghandi). I knipetaket hostet Yetipants, takk Tryggve! Uansett, vi hadde alle talent (kremt), og det var kjempeartig å spille sammen. Vi håper vi får til flere treninger snart. PS: Se bilde fra den siste kampen i galleriet. ;)

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Stiluz@21.06.2004, 23.06
Ja, da var første trening overstått, oppmøtende var undertegnede, Jinzo, Yetipants, Novastrum, CockMcB og Kem? (King_Ghandi). I knipetaket hostet Yetipants, takk Tryggve! Uansett, vi hadde alle talent (kremt), og det var kjempeartig å spille sammen. Vi håper vi får til flere treninger snart. PS: Se bilde fra den siste kampen i galleriet.  ;)
Ett poeng sier jeg! ETT POENG!! :D

Koselig kamp. Ser frem til flere. :)

PS: Takk for hosting, ja Yeti!

ja, det var steinfett! Dette må gjøre en gang til snart! Jævlig morsomt!
Hva med i kveld? Alle som vil spille i kveld, kommer inn på #sg.ut2004 klokka 10.

Det blir sikkert like fett som i går! :)

denne gangen skal jeg også være med!
skulle gjerne vært med sist men det funka ikke på den tida :ehm...: :tommelned: :mad:

okay. Alle som er med på klantrening i dag, møter opp på #sg.ut2004 klokka 10 presis! :)

De som ikke har mIRC kan kontakte meg på MSN i 10-tia, adressen er i profilen, så får dere IP.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Posten gjelder Unreal Tournament 2004

Da har jeg vært i ustand til å delta i 2 kamper, noe som er svært trist.

Derfor vil jeg benytte anledningen til å si at det herved er erklert kamp på kommende Søndag, da klokken 20:00. Treningskamp da, selvfølgelig, og det vil nok bli slik at vi snylter på en tom server. Det er mitt oppdrag å finne riktig server, deretter er det bare å kjøre på. Merk at de uten gyldig CD-key er uønskede deltakere.

Mvh. Mandark.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Flott flott. Fint å se slik kjekk ungdom stille opp for fedreforumet(eeeh...). Remember, Uncle Mandark want's YOU to join the SG-clan. Sign up NOW!

Novastrum

Feminist-elitist
Hva med en liten kosekamp ikveld? Trenger ikke være offisiell klantrening eller noe. Bare på skøy, hvis noen kan? Jeg kan godt hoste, hvis linja tillater det da? Jeg har 704/128-linje. Holder det?

Tviler. :p

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Stiluz@25.06.2004, 10.57
Tviler.  :p
Hva hjelper det om PC-en er et villdyr når linja er like tynn som prins Haakons snabel?

:(

Du trenger vel minst 500 kb ut kan jeg tente meg, så fungerer det vel bra.

Edit.

Vi ønsker et klanmøte/spilleformorroskyld idag også, alle kom på mIRC rundt 22.00, Nova som ikke har mirc kan kontakte members gjennom msn elns. Fint hvis noen kan hoste, men vi kan alltids finne en server hvis ingen kan. Satse på onslaught idag kanskje? :gevær: Mandark: Vi forventer deltakelse fra deg idag. ;)

#sg.ut2004 :p