Spillegal-klanen

Jeg er med på å starte en SG cs-klan og jeg er i motsetning til Crizpy villig til å følge spillegals retningslinjer. (Med mindre det går ut på å skade dyr eller mindreårige.) :tommelopp:

C

Crizpy

Gjest
det er ikke det at jeg går inn for å ikke følge de, haz, men faen så mye mas og pes det blir med det. og hva faen tjener vi på det?

og på toppen av det, så var jeg vist frekk og respektløs for at jeg ville starte en i sg`s navn.

SHDR

Gullmedlem
Tja, Crizpy ... det er vel heller det at Spillegal ikke er et sånt morsomt navn som du stikker i taggen din. Det er det at vi skal forsøke å opprettholde et visst image, og å ha en haug med sauer som fyker rundt og LOLer og OMFGer på CS er vel knapt nok god reklame. Godt mulig du ikke er sånn, men ... det er aldri godt å vite.

Synes ikke retningslinjene var så veldig harde, jeg. De reflekterer bare det faktum at Spillegal ikke er en moroside.

C

Crizpy

Gjest
Greit nok. Tanken var egentlig ikke på sg, mer på folka herifra har en ting felles. Men POI ruller og går. Det hele dreia seg bare om å gidde å lage mer mas ut av det en nødvendig.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av MoDef@09.07.2004, 18.40
Blir gjerne med i en UT2004 klan. Har alltid ønsket å være klanmedlem, og nå kan drømmen gå i oppfyllelse  ^_^
72615​
Kult.
Prøv å få vært med neste gang vi har trening. Når blir det forresten,folkens?

Her? :p

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Shadar@12.07.2004, 20.39
Greit. Jeg vil være med å vise hvem som er sjefen. Bring homotyskerne på; jeg skal eie dem.

Lizzm.
73909​
OMG du owna dem ganske bra på den ene kampen. One fucking kill fra win lizzzm fy f@n det må ha vært kjipt azz. kul kamp azz vi eide homonazinegerne skikkelig.

Novastrum

Feminist-elitist
Noen som er up for litt spilling idag?

Får vi til litt spilling idag da? Jeg føler meg i unreal humør idag! :D

Så fort som mulig? Har jobb imorgen, så orker ikke være oppe så altfor sent :)

Får vi til en trening idag eller? I 22.30-tiden kanskje? #sg.ut2004 som alltid.

Det var nå igår, men jeg er med idag også. Møtes på #sg.ut2004 i 22.30 tiden da :)