[Viktig!] Spillegal på Spillexpo SuperSpillStream Extravaganca!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Mine kjappe tanker til hvordan vi kan forbedre oss til neste år.
Flere tv-er. en på hver side av "lokalet" slik at flere kids kan spille. Det virket som mange foreldre likte at alle kidsa bare kunne sette seg ned å spille.
Mere Filip. Vi må bli flinkere til å prate med folka. Da JustinCase og Thinaran var og lagde reportasje fra Sony sin stand, ble det litt klabb og babb. Vi klarte oss jo greit, men siden det basically bare er Justin som er Ordentlig inkluderende og snakkesalig, ble det litt dødt.
Mindre rot. Vet at det er litt mer stress å få til, men bordet med pcene og godteriet og brusen ble veldig rotete. Jeg klarte jo som den gjøken jeg er, å rive ned en potetgullpose så det ble masse pottis-søl på gølvet.
Kameraet var nice! Veldig nice med reportasjer, skulle faktisk ønske de var lenger, særlig siden Filip er såpass In The Zone at han klarer å komme med bra oppfølgingsspørsmål. Kanskje flere kameraer og mikrofon i hånda, Nicholas?

Nå vet vi jo hvordan det er å være der og nå vet vi hva vi kan gjøre bedre til neste år. Hvis vi fortsetter slik så kan det jo føre til at vi kan få en litt større del av foten innafor spillbransjen i NÅRGE og på den måten starte operasjon ta over verden.

Likte veldig godt alle de litt større kidsa som gikk forbi og bare: "høhøøh spillegal. lite teit a", når det eneste jeg tenkte var: "Har dere stand? hæh? Har dere stand?"
 
Mulig nevnt tidligere i tråden, men jeg forstår ikke hvordan man søker/blar tilbake / leter etter informasjon osv...
Betalte dere noe for å ha stand? Ble dere sponsa på noen måte? Eller var alt eget initiativ?
 
Så dere hadde ikke tiggerhatten ute? Ettersom dere sikkert har rekruttert en haug nye forumbrukere(les kids under 14) så blir vel spillegal spamma med ads snart?
 

Lodin

Der Waaaah
Justin hustla oss såklart standen gratis. Eneste som kosta no var nettforbindelsen og den hadde vi en liten innsamling til tidligere i år.
 
Øy! Agra!

Og ja, vi er jo i grunn en gjeng mongiser, så det var litt komisk når justin og thinna løp avgårde for å filme, og Justin bare "Nå må dere hjelpe til å følge med på chatten mens vi er vekk" og vi bare satt og så dumt på hverandre.

Jon Cato ba oss faktisk drøsse potetgull rundt på matta, for ekstra promp.

Sykt bra sykt bra. Enig med Klaymen at det ble litt rot rundt dette med spill, men alt vi gjorde hadde positiv effekt på publikum så det var bra.

Segway var småskummelt egentlig når vi begynte å fucke opp balansen. Jeg måtte hoppe av i fart, og mens de lubne labbene mine tviholdt fast i styret på segwayen, fortsatte hjulene å rulle, så det lagde en sånn derre "Oj shit, nå har jeg ødelagt noe" lyd.

Kult at du kom med tegninger Lodin. :)

Sjutten, vi får ta den Lier turen i nærmeste fremtid.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Synes Joviale Mike fungerte bra som slags Reserve-Filip mellom slagene, med litt trening blir han en utmerket vikar. Ellers var det som andre nevner litt konflikt mellom hva de som så på stream ville ha ut av det hele og hva folk som kom på standen hadde lyst til. Litt vanskelig å få til en god balanse slik at begge deler blir fornøyde. Sprikende fokus, rett og slett. Tror det kan ha blitt litt kjedelig å se lenge på streamen når det skjedde lite i form av kommentarer, chatprat osv.

Wii-U-compoen var et kult tiltak, burde få til mer av sånt der folk bare kan droppe innom, slå av en prat, spille litt og vinne stash. Det tror jeg slo an. Kanskje alt som trengs er litt strammere regi på fireplayer-kompoer, litt mer sofaprat og drop-in intervjuer neste år? Det ble veldig på sparket i år der Filip prøver å sjonglere ti forskjellige ting samtidig. Veldig kult med reportasjer, men kanskje dra enda flere kjente og kjære spillfolk oppi sofaen og streamen for å prate spill også.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg stressa livet av meg på lab'en hele helgen, så jeg fikk ikke sett på streamen, så tusen millioner takk for masse youtube-snacks. Godt jobba folkens!
 
Jeg håper dere kjører flere tv'er neste år. Som nevnt kan det bli litt kjedelig å se 4 folk spille samme spillet hele dagen.
Vet ikke om det er mulig med splitscreen på twitch ?

Ellers var det morsomt med alle gjestene som kom innom og kudos til dere som kjørte det 3 dager i strekk :)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Tror han mener en litt mer definert splitscreen.
Men i denne sammenhengen tror jeg faktisk dr ville vært bedre med to separste, slik det var på de første streamene. Da er det litt lettere å se hva som skjer i lokalet og da blir det også lettere å skjønne hva folk sier, siden mye av ordforståelsen faktisk går på å kunne se munnen som prater.