[Viktig!] Spillegal på Spillexpo SuperSpillStream Extravaganca!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Fette jævla glatt i dag, så jeg kommer nærmere 12.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
 

Lodin

Der Waaaah
Ja det var hyggelig expo. Riktignok mest fordi SG var der, all den andre dritten hadde jeg aldri giddi betale 180 spenn for å se. :p
Planen var at jeg skulle til brodern å spise middag nå, men da jeg dukka opp der var huset tomt. De hadde såklart dratt til familien til kjerringa hans bortpå Mysen. Min kjære bror, det susehuet hadde fått for seg at jeg kom i morra. :argh:
 
Hadde tenkt å ta turen innom i dag siden jeg allikevel skulle til Oslo på konsert i Spektrum. Men selvfølgelig fucka Norwegian det opp skikkelig. Har brukt brukt halve dagen min på flyplassen i Stavanger og når flyet ble forsinket en tredje gang med 6 timer, ja da var det bare å snu og pælme seg hjem igjen. SATAN! :argh:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det funker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg skotta innom streamen i noen minutter i dag (det jeg hadde tid til), og så Terje og en ukjent herremann spille Trials. Tydelig at jeg fanga et bra øyeblikk for noe glitcha iallfall til hælvete sånn at begge deltakere sto og vibrerte mens antall feil raste nedover, Terje gikk fra -9 til -85 på noen få sekunder. Aldri sett Trials har glitcha sånn før, så det var moro.
 

Sofie

Like my body?
Hadde tenkt til å ta en tur, men så ble det ikke sånn denne gangen. Enkelt og greit har jeg mye vondt, og det gjør meg litt lite selskapelig, dessuten har vi ikke barnevakt. Trodde egentlig dette skulle være forrige helg, og da var barnepass bankers, men vel.. Det var forrige helg.

Tar uansett og kjører gamlefar opp om noen strakser, så snart vi har drukket opp kaffen vår og blitt enige om hvorvidt det er juks at han tar med 3DSen min (jeg synes det er litt juks, han er uenig).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, der kan man se.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Neida så, dette var bra saker. Standen eide og det var moro å spille gjennom Crash Bandicoot. Synes selve gjennomgangen gikk ganske bra. Hadde tross alt ikke øvd. Var et par brett jeg tapte litt for mange liv på, men jeg dura rett gjennom Slippery Climb AKA det objektivt vanskeligste brettet uten å tape. Ellers var det hyggelig å endelig få hilst på Mike og hagestol. Var ikke klar over hvor omfattende SpillExpo var, så neste år blir det nok satt av mer tid til å se seg omkring. Mye bra cosplay også, inkludert noen temmelig smuude kæber. Dårlig med FF-babes da. BUUUU!

Her er et bilde av fire glætte karer: