[Viktig!] Spillegal på Spillexpo SuperSpillStream Extravaganca!

Skal også ta med meg kona Sofie og ungen. Siden forrige mannen hennes ble drept av en utledning.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Alle Spillegals reportasjer fra SpillExpo 2013!














Bonus:


Hva synes dere? Er klar over en del som at Microsoft- og EA-fyrene er kjedelige og at det er mye støy på Stand Indie sin. Justin har ikke sett disse videoene ennå siden han har vært opptatt hele dagen (og raider til midnatt nå).
 
Litt hard mot EA mtp. Dragon Age kanskje? Er ikke de det i pre-alpha?

Dragon age:I ser forøvrig SYKT bra ut. Gleder meg.
 
Jeg liker det. man blir i godt humør av å se promperommet på messa.

Kult at vi med 3dser gjorde bordene og stolene bakerst til vårt lille håndholdte krok.

Kult å møte Sjutten,Jante, (det var overraskende!) Alltid hyggelig Agra, og resten av dere. Hagestol,Klaymen (Segway FTW!) og masse annet som var kult. Artig å være så mange samlet. Thinaran! det var kos å cruise med deg og justin på morningen, og sitte å preike i bilen. Kult å spille Streets of Rage 2 med deg, har lyst til å spille mer Coop med deg.

Nei, dette var helt herlig. Rett og slett fantastisk. skriver mer i mårra.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Veldig kule reportasjer, greit for de av oss som ikke gadd å stå i kø for alltid for å få lov til å ta på ting selv.

Men virker som om Microsoft bare har trukket på skuldrene og tenkt at denne gangen er det Playstation sin tur.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De har jo det, iom. at kryssbeinet ikke blir gitt ut her på bjerget før til åres.
 
Takk for en kul helg, folkens! Det var ingen tvil om at planen vår om å pro-speedrunne hvert vårt spill ikke var det optimale for helga. Det var helt tydelig mye mindre populært på standen vår når vi spilte Crash Bandicoot og Streets of Rage 2, men jeg synes det var mye morsommere å se på når det skjedde enn standard multiplayer. Det eide å sitte ved siden av Sjutten mens han kommenterte finurligeheter og hemmeligheter i spillet. Bare synd at vi ikke tenkte på å hekte på oss mikrofoner før de siste par levlene. Jeg fikk også veldig lyst på Wrecked, Super Stardust og spesielt Rayman Legends, det spillet eier. Mye tøff cosplay, kult å bli bedre kjent med Mike (og alle hans fettere) og å møte Hagestol for første gang. Ekstra shoutout til Filip for å ha fått hustla til dette i det hele tatt, og å ha stått på konstant: han virket helt utslitt søndag kveld. Sorry igjen for at tabben min førte til at det ble oppimot to timer på tog, istedet for ti minutter. Også litt kjedelig med lave seertall, men jeg mistenker at å se på folk spille samme levelen om og om igjen i Wrecked ikke er det helt store å glo på i lengden.

Jeg er spent på om tilstedeværelsen på messa fører til noen nye medlemmer, jeg har spesielt håp for faren til en haug unger som Terje bonda en del med. Jeg gikk en del rundt og så meg om, men orket ikke de milelange køene stort sett. Sto bak folk som spillte PS4 og glodde en del, men det så stort sett ut som litt penere PS3-spill, så jeg klarer å vente. Priorterte å teste Segway med Mike (det eide, men ikke helt like mye som 70-80k. Jeg presterte jo å dette av og greier, da jeg skulle prøve kjappe svinger), samt Occulus Rift. De kuleste demoene der hadde gigantiske køer, men komplett.no hadde kun fem minutter ventetid på berg og dalbanen. Crappy oppløsning, men jeg kjente likevel dragsuget i magen skikkelig og klarte ikke helt å holde balansen, så demonstranten måtte holde meg på bena. Hørte fjortisene rund meg fnise og greier. Utrolig kul teknologi og jeg digget hvor responsiv den var på hodebevegelse. Håper det der blir utbredt etterhvert, også på konsoll.

Jeg tok ikke mye bilder, men her er de i alle fall:







 
Savner helga allerede. syns spillegal hadde den beste plassen på hele messa (Pappfat FTW) og med en veldig kul gjeng som sto bak det hele. Dere gjorde en utrolig bra jobb og stemningen var på topp hele tiden.

Gleder meg allerede til neste år. Jeg håper bare de leier større plass, for det var nesten umulig å bevege seg på Lørdagen.
Håper at spillegal deltar i spillexpo tjuefjorten også.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vi får se hvordan det blir, det ga i alle fall mersmak for min del selv om jeg er temmelig sliten og har vondt i hodet nå. Jeg tror vi viste oss fra en god side denne helga, så ikke se bort ifra at vi prøver å hustle oss til en plass neste år også. Om vi gjør det på samme måte ang stream gjenstår å se, for vi opplevde en konflikt mellom hva seere synes er gøy og hva de som kom innom standen synes er gøy.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Foreslår å rette kameraet ut i lokalet, og ha en større skjerm hvor de som passerer kan se at de blir streamet på nett. Hvis det ikke strider mot personvernet ellerno.
 
Ser veldig bra ut.
Angrer på at jeg ikke klarte å finne tid til å ta turen. Ser ut som det var en del større enn i fjor? MS klarte kanskje å stille med mer enn to stands slik som i fjor?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sjekk ut reportasjen fra MS-standen lenger noen poster over her, den er filmet!
 

Jante

privileged CIS shitlord
Sony hadde mye større stand enn MS i år.
 
Karamba med sitt fjerde innlegg på sju år! Er du tilbake nå?

Syns det så kult ut. Fikk ikke sett så mye på streamen, men artig å se det var så mye folk innom. Virker som det alltid var liv og røre rundt SG-standen. Regner med dere dukker opp på VGTV nå?
 
Karamba med sitt fjerde innlegg på sju år! Er du tilbake nå?

Syns det så kult ut. Fikk ikke sett så mye på streamen, men artig å se det var så mye folk innom. Virker som det alltid var liv og røre rundt SG-standen. Regner med dere dukker opp på VGTV nå?

Lurer i mørket hele tiden. Njaa. Kanskje en comeback er på tide? Er det 7 år sia jeg hang her fast. Det er alt for lenge.


Sjekk ut reportasjen fra MS-standen lenger noen poster over her, den er filmet!
På jobb for øyeblikket . Lite populært å se på youtube da. :( Sjekker ut senere.
 
Gratulerer med vel gjennomført stream. Synes det var artig at dere kom lenger enn idefasen denne gangen, og sluttresultatet var veldig bra. Spillexpo så hakket mer interessant ut i år enn i fjor, og neste år har jeg lyst til å ta turen selv.