[Viktig!] Spillegal på Spillexpo SuperSpillStream Extravaganca!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#81
Nydelig, hadde vært kult å gjenskape promperomsfølelsen, vise litt hva vi er all about ;p

Standen vi får er 3 ganger 8 meter (ps 24 kvadratmeter), men ser for meg vi får plass til en del, sofaen vil kanskje ta litt plass? ExciteMike har begynt å tenke på dette, kanskje Agra og sheffield vil prate med han, sette opp en liste over hva vi trenger så finne ut hvem som har hva?
Eventuelt noen andre som kunne tenke seg å hjelpe litt med det?

Om denne linken funker, slik var Ubisoft sin stand strukturert i fjor:

 

demake

Seksuelt godteri
#84
Hva med å bare å ha en helt tom stand uten folk og bare rulle Lodin på Vegårdshei-videoen på prosjektor?
 
#87
Blinkende lysrør i taket, en prosjektor som viser bilder fra Miss Spillegal med varierende intervaller og diverse utsnitt fra Nabbe - with arms wide opan så snakker vi en opplevelse som sent blir glemt.
 

Terje

mostly harmless
#88
Har som sagt 27 - tommers bilderør tv jeg kan drasse med. Og et firkanta bord det kan stå på. Ellers bør vi få samlet inn en del diverse spillstæsj, plakater o.l. til å slenge opp på veggene også?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#89
dull render expo sg 01.png

En kjapp render, og noen dølle møbler fra Sketchup 3d-warehouse. Dette er sånn ca det vi har plass til. Lurt å forholde seg til mål som gjør at rullestoler kan bevege seg rundt også (120cm) avstander. De får ikke satt seg ved bordet akkurat, men ja. Bare no sånn kjappe greier.
 
#91
Jeg har sett litt på Worms, minecraft, og diverse andre Nintendo figurer og plushies. Plakater fant jeg overflod av i nærområdet. Så jeg kan sikkert handle inn i løpet av dagen. Duden på den lokale Gamestop var også positiv til å gi bort en del butikkeffekter. Blir vel noe Batman, og sonic og noe Zelda tror jeg.
 
#92
Der har jeg tatt første runde med pickups. Fått dratt med meg en stor afro sackboy. En vanlig størrelse sackboy. 3 Worms figurer, en svær assassin's Creed bamse. En Svær minecraft creeper. En mellomstor clank. Samt en svær Skylanders plakat. FIFA 14 plakat. Assassin's Creed 4 pappbokser, og noe annet shizz jeg ikke har sett enda. Nå er jeg på vei til butikk #2 for å hente mer stash. Jeg kommer til å legge ut en del bilder etterhvert sikkert, så får dere hjelpe til å vurdere hva som kan/skal brukes og ikke.


 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#93
ExciteMike.

Helten Spillegal ikke fortjener, men trenger!
 
#96
Bare så dere veit det. Så har jeg snakka med noen butikksjefer litt rundtomkring som jeg kjenner. Og de lovet å ta en tur innom forumet og standen.

Det gjorde også fjortissguttene som trodde jeg var en gud fra dette fantastiske stedet som heter Spillegal. No

Så hvis vi ser noen dukke opp her i en skjeratråd eller hvem er du tråden, kan vi ikke heller bare være snille da fra børjan av, istedenfor å prøve denne telemarkbataljon taktikken hvor vi bryter dem ned psykisk, for deretter å bygge dem opp igjen Sg style?

Det var litt off topic. Må også nevne at jeg har 30kg med Cod ghosts og Bf4 plakater. Mer kan skaffes i morgen. Forhåpentligvis noe fra Nintendo.
 

demake

Seksuelt godteri
#99
"Noen", sier ikke hvem, har lagt inn en god søknad for å bli årets medlem i allefall.

Forresten, når er den offisielle overrekkelsen der jeg gir Fetthesten vinner-tiaraen min?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, jeg trenger litt varsel så jeg får sendt tyllskjørtet til rens.