[Viktig!] Spillegal på Spillexpo SuperSpillStream Extravaganca!

Shinra85

Spillegals effort emo
Så nettopp for meg Fredrik rulle ut en sånn schvær papirtrommel som er en meter brei, måle opp fem meter i lengde, for så å sette seg ned med fargestifter for å skrive NMSP i rødt. Såklart med P'en speilvendt
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
1394060_10152013717330149_1262931617_n.jpg


1463347_10152013717295149_1187838404_n.jpg


Møbler er på plass, i morgen kommer det teknisk shizz og vi er i gang. Dette blir å eie. TV vil selvsagt stå på det lille runde bordet, bordene bak med de fire stolene er brettspillområde. Dette blir å eie!
 
Hva slags brettspill skal innfinne seg på dette gloriøse bordet?

@Shinra85 steinerskolen bebi!

@ExciteMike har man ting å feste med? typ plakat til veggen?
 
Ja, angående 3ds, jeg fikk en ide. Hadde det ikke vært kult å brukt brettspillbordet og stolene til litt håndholdt gaming? det kommer jo til å være hinsides mange 3dser der oppe, og det er jo masse spill ute og går til den konsollen, mange av dem har download play. Foreksempel kanskje et par runder Mariokart 7? eller Super Street Fighter IV. Faktisk så har jeg super C også, og Donkey Kong Country Returns 3D med download play (tror jeg) også er jo Pokeymans såpass ferskt nå, at det er sikkert noen som kanskje vil komme og bytte noen mons hvis de går forbi standen og ser en 3ds eller no i de skitne hendene våre. Bare en tanke jeg fikk sånn i siste liten, så skyt meg hvis dere er uenig brettspillfantaster.
 

demake

Seksuelt godteri
Er den jævla DS'en så tung at du ikke greier å holde den uten støtte av bordflata?
Frem med brettspilla, motherfolkens!

#DYEL BRAH????!!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvilke brettspill er det meningen vi skal spille? Har vi de samme spilla i Bergen og Drammen (og ja, jeg regner alle brettspillene som SGs eiendom).
 

demake

Seksuelt godteri
Da antar jeg det er streit om jeg fakturerer neste spill på SG-kassa?

Jeg synes dere burde ta med noen spill som er lette å lære vekk, og ikke tar alt for lang tid, så folk som kommer innom standen lett kan joine en omgang. Dominion, Carcassonne, Pandemic, Settlers of Catan og Ticket to Ride er jo ålreite spill.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er egentlig enig med Mike, det hadde vært fett å bruke bordet til type håndholdspillbord, kult med no brettspill der men SG er ikke helt 50-50 der enda, og det er ganske gørr kjedelig å se på for forbipasserende. At to stykker tar en runde med noe når det ikke skjer noe særlig er jo seff bare kult, men om vi alle tar med håndholdkonsollene våre og muligens non lokal coop-spill kan det fungere fett, kom til SG-standen å cash inn streetpass typ. Utfordret oss/hverandre i mario Kart 7, Street Fighter etc.

Men ja det begynner i morgen og vi kommer til å være der fra tidlig av så muligens litt sent å planlegge noe stort her men sikter gjerne i den ene retningen, noe som minner meg på at siden jeg ikke er på internett i morgen (er på Spillexpo fra morgenen av):
Stikk innom streamen i løpet av helgen a! Skriv gjerne i chatten så vi får noen å snakke med sånn og ja, vi skal forsøke å underholde men takk uansett! Selv om vi streamer på twitch kan vanlig url brukes.
 

demake

Seksuelt godteri
Dropper nok innom strømmen i løpet av helgen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
ImageUploadedByTapatalk1383907886.336161.jpg