[Viktig!] Spillegal på Spillexpo SuperSpillStream Extravaganca!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#62
synes ikke det gjør noe om vi ikke får streamet de gamle konsollene. Det er uansett kult bare de er der. Vi kan utfordre folk som går forbi i track & Field, eller bladeshshh ofshhsh sthshteeeel. *billellilleling*
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#65
Kommer inn bare for å si at Bleids Åff Stiil hadde jeg glemt, og føffaaan så glitrende det var
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#67
Ting skjer! Et par ting jeg lurer på:

Er det noen som kan tenke seg å sammen med Mike se på dekor/layout for standen vår?

Er det noen som kan tenke seg å ta litt ansvar for konkurransene?

Er det noen som har mulighet til å se på noe grafisk, dvs. en type logo?


Need halp! Man kan gjerne gå sammen og se på noe sammen, alt settes uansett pris på!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Er det noen som har mulighet til å se på noe grafisk, dvs. en type logo?
Jeg kan melde meg til dette, ingen lovnader men jeg prøver å få mekka noe på seine kvelder. MEN! Hvem skulle ordne trykkings, og hva slags fil må leveres? Jeg tenker meg Illustrator/vektor-format, i CMYK. Noen si fra hvis det blir feil.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#71
Woooo Fetthest to da rescue!

Ikke tenk på trykk i førsteomgang, mest gira på å ha noe grafisk så tar vi banner/t-skjorter/kopper/refleksvester senere!
 
#73
Spenstig. Jeg drev nettopp og så meg om etter en spillegal-logo, og denne tråden dukket opp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Gleder meg allerede til de første "HVA I FAEN SKAL DET DER FORESTILLE", "du kødder nå" og "hva med å lage noe som ikke ser ut som rass?"-meldingene tikker inn.
 
#75
Liker tanken på å ha en del retromaskiner der som vi kan spille på. Men hva med å prøve å dra et tverrsnitt av hele spillhistorien? Vi er en kunnskapsrik gjeng i så måte, vi kunne prøvd og hatt de fleste viktige plattformene gjennom tidene tilgjengelige der med noen av toppspilla fra de rullende f.eks? Kommer vi til å la hvemsomhelst få slippe til og prøve ting, eller blir det bare vi som får røre?
Bare til info: Det kommer noen folk fra Sandefjord som skal ha egen retrostand/utstilling på SpillExpo:
https://www.facebook.com/photo.php?....283694878382834.67625.260258500726472&type=1

Dukker vel plutselig opp en dag selv på SpillExpo hvis jeg får tid.

-
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#78
Ja nei vi burde ikke kjøre samme greie, men ExciteMike ser litt på hvordan vi skal kle ut standen vår og da vi går for å gjenskape promperommet kan vi gjerne ha med noen gamle konsoller som dekor. Eller hva tenker folk?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#79
Disse gutta kjører jo et slags museeum. Vi er vel der for å fronte promperommets eksistens. Spør du meg så ser jeg for meg et rom, med litt sliten sofa og en stygg stol og et bord. Gjerne supplert med en sekser med øl, pizza, et par film/spill/fotball dekor og ikke minst gullstikka midt i glaningen og en del fæle skroabilder. I et promperom så hører både SNES, PSX, Xbox og Saturn godt med. Ikke kjør det for hardcore, vær innbydende til folk. Be dem på øl, la de være med på en runde tekken, fifa osv. Inviter til diskusjon. Skaff noen nye medlemmer til Norges mest sofistikerte promperom. Vis at vi lever opp til stikka.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#80
  1. Øl fungerer dårlig på noe jeg antar er et alkoholfritt arrangement. Nå må Erna gå ned fra den høye tronen sin.
  2. Skroabilder kunne vært fett, men da syns jeg de skal være relativt små med tanke på det alkoholfrie aspektet. Men det kan være mange og små skroa-bilder så folk ser at selv om det er et forum så ser de at folk er sosiale.
Ellers så er det akkurat det der jeg tenker også.

Hva var det målene på standen var igjen?
Jeg kan tegne opp no dodgy skisser i 3d og se hva vi har plass til.
Vi trenger en digg tv til "nye" spill. Vi trenger en gammaldags bilderør-tv. Jeg kan spørre om vi kan låne de miggene på jobb. Vet ikke hvor mange vi trenger, og lurer på om de er trådløse, men kan spørre om all infoen.
Vi trenger en kjip sofa som det ikke gjør noe om blir kastet etterpå.
vi burde også ha (synes jeg) et lite bord (les relativt stort) til brettspill og noen kjipe stoler/krakker til det. Er ikke sikkert det er så aktuelt for alle siden jeg ikke vet hvor mange som kommer, men ifjor hadde ihvertfall outland en stand, og det kunne vært kult å hatt flere representanter for den analoge spill-delen.
Men ja. Mål. Trenger mål. gjerne også takhøyde.