Spillegal podcast

#1
Tidligere i kveld lagde ak74u dette emnet, og det fikk meg til å tenke på hvor interessant det kunne blitt med ukentlige spillegal podcasts hvor skribenter og ansvarlige kunne diskutere ukas heteste spillnyheter og debatere forskjellige temaer relatert til spill. I tillegg kunne man ha invitert forskjellige forummedlemmer med spesiell interesse for de forskjellige temaene som diskuteres.

Jeg vet faktisk ikke om noen norske nettsider som publiserer spillrelaterte podcasts, så jeg tror spillegal kommer til å dekke et lite behov blant norske gamere hvis dette skulle bli en realitet.

Men så kommer det et par spørsmål: Har ledelsen tid og vilje til å drive på med dette? Er det flere brukere enn meg som tror dette kan bli interessant? Jeg vil gjerme høre hva andre mener om dette, og om det i det hele tatt vil la seg gjøre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Det var akkurat dette med tid, da... hadde dette vært jobben vår ville vi sikkert fått det til, men de fleste har jobb/skole utenom å tenke på.
 
#3
Lodin! spillegals trygdede mod?
 
#4
Lodin kommer vel til å bli ganske så opptatt med Sims-konseptet sitt fremover.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Ja okei, da skal faenmeg jeg ha en spalte på noen få minutter også.
Og jeg skal være litt DJ. :D
 
#8
bare det blir spontan freestyle rapping innimellom så er jeg frelst *add to podcast list*
 
#9
Jeg kan vel også nevne at jeg er arbeidsledig for tiden, men det varer antageligvis ikke så lenge. Uansett så har jeg som regel lite å gjøre på fritiden, så jeg kan sikkert hjelpe til hvis det blir noe. Så spørs det om jeg har noe fornuftig å si da... :svette:
 

oma

Village Drunk
#10
spillecast blir nok godt mottatt av sg medlemmene her ja... kunne godt tenke meg å høre de lange innleggene til shadar istedenfor å lese dem...
 

Nabbe

Har fin hatt.
#14
Jeg tenkte det samme. Du har definitivt radiostemme, Shadar.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#16
Jeg lo. Bra saker, en SG-podcast kunne jo ha funket.

Hva med å ta opp forslag fra forumet, dvs. hva som skal være med i neste o.l.? Hvis det blir noe av da, selvsagt.

Forresten så har jeg mye mandigere stemme enn deg, Shaddis. :D
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#20
Bwahahahahaha. Hvis dette blir gjort, blir browseren min låst på Spillegal forever more.