Spillegal søker server-admins [Avsluttet]

#1
Nuvel. Noen vil være enig i avgjørelsen som er blitt tatt, andre vil være uenig. Desverre kan man ikke tilfredstille alle, men Spillegal vil få en Counter-Strike 1.6 public server. Jeg vil legge ut et nytt emne når serveren er oppe (ca en uke, siden kvitteringen skal nå fram til Gameserver.) and Ip-adresse og slikt.

Det ble 1.6 server, fordi det er det de fleste har, og det er flest spillere til (merk at alle som har CS: S har tilgang til å laste ned 1.6 gratis) 1.6 communityen. Dessuten kan flere folk kjøre 1.6, og CS: S er enda utilgjengelig for mange, pga svak maskinvare.
Vi kan, og vil, gå over til CS: Source når tiden er inne. For nå, har vi en 1.6 server i tre måneder. 1.6 ble også valgt av økonomiske årsaker. Jeg har kun et begrenset beløp å rutte med foreløpig, og er avhenging av fast sponsor-støtte for å ha serveren en lengre periode.

Greit. Jeg trenger ca to administratorer på den kommende serveren. Følgende kriterier stilles:
*Aktiv CS-Spiller - Og da mener jeg ikke at man spiller CS en halvtime i uka.
*Må ha en viss kunnskap om bruk av konsollen
*Generel forståelse for spillet - Jeg trenger folk som kan se at noen jukser med en aimbot, eller har wallhack etc.
*Moden oppførsel generelt.
Det var vel det. Er du interessert, send meg en PM og si hvorfor du blir en god admin. Fortell gjerne litt om hva du kan om CS, så jeg ser hvem som er kvalifisert.

GL & HF
 
C

Crizpy

Gjest
#3
Jeg har ikke ord for hvor overraska jeg ble da jeg leste at det ikke ble CS:S server.......

Men bra jobba, Stian. Endelig blir det ordning her. Synd ingen hadde VISA, da :eek:
 
#4
God avgørelse, ser frem til å spille på servern :)

(PM er sendt, foressten)
 
#6
Jupp. Om vi skal fortsette med server etter prøveperioden er vi avhenging av at folk faktisk spiller der.
 
#8
Gidder ikke.
 
#9
Kanskje han mener at for alle som kan kjøre CS:S, er de "bakoverkompatible" til 1.6, mens de som kunn kjører 1.6, ikke har bra nok PC til å kjøre C:S, så istedenfor å slutte å grine på at det ikke blir en cs:s server (Med det første), så kan dere heller bare laste det ned, og ha det gøy :)
 
#12
Det kan jeg bekrefte at ikke fungerer.
 
#13
Trykk på browse games, så trykker du på 1.6
 
#14
Funker dårlig, det. Får bare beskjed hvordan jeg kan kjøpe det jeg. Altså, reklamer for Gold- og Silver-version av HL2.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
Opprinnelig skrevet av Stiluz@05.01.2005, 16.51
(merk at alle som har CS: S har tilgang til å laste ned 1.6 gratis)
158589​
Hvis jeg ikke roter nå, gjelder vel ikke dette for andre enn de som har kjøpt H-L 2 over steam. :ehm...:
 
#16
Alle som har en HL/HL2 Cd-key tror jeg.
 
#17
Har HL2 cd-key, funker ikke for meg..
Har HL cd-key også, men finner ikke spillet..
 
#18
Nå mener jeg å huske hvordan du skal gjøre det. Er det ikke bare å trykke på CS ikonet i my games? Det skal være grått, om du ikke har instalert det.
 
#19
Det står ikke på lista hos meg. Forresten, hvis jeg laster ned 1,5, må jeg ha HL også?
 
C

Crizpy

Gjest
#20
Nei, du kan ikke bruke 1.5 igjennom HL lengre, siden WON ble lagt ned i sommer.
Du må laste ned en instalasjon, og bruke steam.