Spillegal søker server-admins [Avsluttet]

#44
Regner med at alle som vil kan søke, men Stiluz legger vekt på folk som oppfyller kravene til admin (står ikke noe om alder, men antar at alder i hodet teller mest).

Vi skal prøve å få til et hyggelig og trivelig miljø, uten personangrep, harselering og annet møkk. Med andre ord har vi liten toleranse ovenfor unger som skaper kvalme på serveren med å si ”L0L, du syger az, NOOB!!11onee
Kort sagt, skal administratorene sørge for at spillerne har det hyggelig på serveren. Dvs å luke ut bråkmakerne, sørge for at det holdes en hyggelig tone og ellers sjekke at alt er i orden, ordne map-change hvis nødvendig, legge til nye maps osv. Administratorene skal også være kontaktpersoner hvis folk har spørsmål ang serveren
 
C

Crizpy

Gjest
#46
Hva med å ikke ha tagg i det heletatt?
Så spillerene behandler <s>oss</s> adminene som vanlige spillere, så admins kan slå hardere ned på møkkaoppførsel som drittslenging o.l, istedet for at de sucker up. Hva er egentlig fordelen med admintag?
 
C

Crizpy

Gjest
#48
Nei, jeg har ikke noe større forutsettninger for å bli admin som du eller andre søkere har..

Stiliuz, den homoen, valgte å være skikkelig griseobjektiv da han valgte ut hvem det ble... den kosekosehomoen :kos: *slekkeræv*
 
#49
Slutt med alt dette tag drittet. Hva er poenget med en admin vis alle vet hvem det er.

Tenk deg at en homo løper rundt med wh og hele pakka, så kommer en som kaller seg [ADMIN]<nick> inn på servern, tror du han fortsetter daaah?
 
#53
Og jeg sier igjen, når det blir Source si ifra. Da er jeg interessert. :kul:

Jeg er allerede admin for GWD.

GWD
 
#54
Jeg kan godt være admin på en counterstrike 1.6 eller source server hvis jeg får tilgang til å komme innpå server når alle public slots er opptatt og om serveren er OK å spille på.
 
#55
Opprinnelig skrevet av ILiuz@12.01.2005, 20.52
Jeg vil legge inn en anbefaling på Madsy som serveradmin. :konge:
162556​
Kloke hoder tenker likt, hva?
:kos:
 
#56
Opprinnelig skrevet av Pycnopodia@12.01.2005, 20.07
Jeg kan godt være admin på en counterstrike 1.6 eller source server hvis jeg får tilgang til å komme innpå server når alle public slots er opptatt og om serveren er OK å spille på.
162561​
Mente du det der seriøst eller?