Spillegal søker server-admins [Avsluttet]

#24
Nei nei, jeg har bestilt 1.6 server, har ennå ikke mottatt faktura, regner med at jeg får den på mandag. Hvis jeg rekker å betale den da tar det vanligvis 3-4 dager før kvitteringa når Gameserver. Når de mottar kvitteringa får jeg beskjed om at serveren vil komme opp i løpet av de neste 96 timene (4 dager). Når serveren er oppe, vil jeg annonsere hvem administratorene blir. Så skal jeg ha et lite møte med dem for å diskutere drift av serveren. Så kommer IPen, og et eventuelt passord på serveren slåes av. Baddabing, baddabang, serveren blir åpnet! :D

Beklager at det tar såpass med tid at den ikke kommer før i neste uke, men hadde ikke kredittkort, så faktura var eneste alternativ.
 
#26
Forresten, snakket med Gameserver, "kan ta opp til 14 dager å få kvittering, men vanligvis ikke mer enn 7". Så hvis serveren ikke kommer i løpet av neste uke så er det grunnen, med mindre Frifond i tillegg ikke overfører pengene mine.

Ang. adminplassene har jeg utvidet dette til 3 plasser.
 
#29
Opprinnelig skrevet av Crizpy@10.01.2005, 15.04
Skal vi ha no spess tagg i nicket når vi er admin :p
161359​
"Når vi er admin?". Hahahaa.

Men seriøst.
De som blir admin får beskjed om dette (dvs at jeg ennå ikke har funnet ut dette, og bare drøyer svaret til jeg gidder å finne ut. Sådetså.).

Edit

Litt gode nyheter: Istedenfor at Gameserver må vente lenge på kvittering, kan jeg sende den (scannet eller fakset). Serveren kommer med andre ord et par dager etter jeg får pengene fra Frifond :) De ser imidlertid ut til å ha hatt en flytteperiode (15. desember til 5. Januar), så det kan visst ta litt ekstra tid, men satser på at jeg får betalt denne uka iallefall. Jeg tørr ikke legge ut penger selv, så vi får vente. :)
Og ja...hvem som blir admin skal bli avgjort i løpet av de neste dagene. Jeg stenger nå søknadsmulighetene, og vurderer mulige kandidater. Dette for at alt skal være klart når serveren blir påbegynt, og at admins skal bli kjent med retningslinjene som jeg skal ordne før serveren er oppe.
 
#31
11 søknader. Gikk over forventning. ^_^

Retningslinjene er også klare. Da gjenstår det bare å finne administratorer (huff, dette er den verste delen av jobben min :( ).
 
#32
Du kunne jo annonsere admiene før servern kom da ... :p
 
#33
Er serveren kommet da? :p
 
#34
Det går rykter om det...
Men du slaktet jo dem i går, så det så!
:kos:
 
#36
Sikket alle som maser på å få vite hvem som blir admin....
 
#39
Jeg forteller ikke hvem som søkte, hvis noen har ønske om å uttrykke at de søkte, kan de selv fortelle det. Fikk mail fra Frifond forresten, det tar ca 10 dager før jeg får pengene fra torsdag av, så det betyr at jeg ikke kan betale før neste uke. Men den som venter lenge, venter på noe godt. :)

Dette betyr også at de nye adminene ikke offentligjøres ennå. :kos:
 
#40
Opprinnelig skrevet av Stiluz@11.01.2005, 16.00
Jeg forteller ikke hvem som søkte, hvis noen har ønske om å uttrykke at de søkte, kan de selv fortelle det. Fikk mail fra Frifond forresten, det tar ca 10 dager før jeg får pengene fra torsdag av, så det betyr at jeg ikke kan betale før neste uke. Men den som venter lenge, venter på noe godt.  :)

Dette betyr også at de nye adminene ikke offentligjøres ennå.  :kos:
161908​
Det er ingen vits å annonsere hvem som blir admin før servern har kommet (i tilfelle eventuelle problemer).
Og angående om admin skal ha tag, så er det nok lurest at adminene har tag. F.eks: Stiluz.Admin eller [Admin]Stiluz.