Spillegal søker server-admins [Avsluttet]

#62
Opprinnelig skrevet av Pycnopodia@12.01.2005, 23.40
XaliBeR, Ja, jeg mener en skal være hardt presset for å finne en flinkere admin enn meg.
162672​
Nå fårru gi deg a! Allesammen vet at jeg er best. Uansett hva du sier så er jeg alltid dobbelt så bra admin som deg! :flau:

Okei da, jeg var litt barnslig.
 
#63
Opprinnelig skrevet av musa+13.01.2005, 08.32-->
<!--QuoteBegin-Pycnopodia
@12.01.2005, 23.40
XaliBeR, Ja, jeg mener en skal være hardt presset for å finne en flinkere admin enn meg.
162672​
hva faen tror du om deg selv da?
162740​
[/b]
Jeg har sett mange dårlige admins musa, veldig mange, jeg har blitt banna for "cheating", bannet fordi en admin mener jeg spiller på feil måte, kicket fordi jeg har vært så uheldig å eie en admin eller vært så uheldig å kaste en flashbang i trynet hans. Det er en del admins som tror at deres server er deres område og alle spillerene er der for the admins, og det er også en del som mener at spillerene er expandable.. De kan banne og kicke så mange de vill for hvilke grunner de vil siden det alltid vil komme nye spillere innpå. Nei, jeg mener admins har ansvar og de er der for spillerene og for å holde serveren mest mulig trivelig for de andre som er der. Dessuten mener jeg det er viktig at en admin ikke lar seg irritere av noe spillere gjør eller sier, sure og gretne aper oppfører seg som gorillaer. Det er vanskelig å finne noen som er så lite irritable som meg og derfor mener jeg det er vanskelig å finne en flinkere admin enn meg. :rulleøyne:
 
C

Crizpy

Gjest
#64
Har blitt banna for cheating, uten å ha gjort det jeg og...tviler på at det gjør meg til en god admin. Men det er egentlig ikke noe vits i å diskutere det her hvis du ikke har sendt noen søknad.. Du får klatre ned fra det høye fjellet alene :)
 
#67
Pappa er 52 år og makser 95 i benk! :kul: Hans mål er å løfte 100kg før året er over. :kul:
 
#68
Opprinnelig skrevet av Pycnopodia@12.01.2005, 23.40
Ja, jeg mener en skal være hardt presset for å finne en flinkere admin enn meg.
162672​
:p

Tror ikke man skal lete lenge før man finner en som er bedre kvalisert til å være admin en deg!
 
#70
Men nå er pappa snart 52 år da! Pappa hevder han løftet 120 for 20 år siden.
Faren min knuser de meste av dagens ungdommer!

Så det så Crizpy! ^_^
 
C

Crizpy

Gjest
#71
Så... om 34 år, så tar jeg sikkert myyyyye mer enn 95, og da er jeg omg 52 lol! SÅ DET SÅ
 
#72
Opprinnelig skrevet av Crizpy@13.01.2005, 11.45
Har blitt banna for cheating, uten å ha gjort det jeg og...tviler på at det gjør meg til en god admin. Men det er egentlig ikke noe vits i å diskutere det her hvis du ikke har sendt noen søknad.. Du får klatre ned fra det høye fjellet alene :)
162785​
Søknad?
Nei det vet jeg ikke om jeg gidder :/
 
C

Crizpy

Gjest
#74
Musa, Madsy og jeg ble enige om at hvis jeg vant over de 2, skulle jeg få den eventuelle adminplassen de fikk..
Så det er bare å gi den direkte til meg, Stiluz.
 
#75
Siden jeg eier deg igjen, tar jeg den adminplassen og gir den til meg selv. *gir seg selv en ektra adminplass* Mwhahaahahahaha.
 
#77
Opprinnelig skrevet av Epzilon@13.01.2005, 23.22
Tipper de ønsker arrogante adminstratorer som deg, Pycnopodia, til å styre serveren.
163231​
Jeg er så arrogant jeg bare klarer når jeg skriver søknader. Ikke alle kan være godt likt hele tiden.

QUOTE("ikke arrogant arbeidssøknad")
"Søknad om stilling som butikkmedarbeider"

Jeg er ikke noe spesielt flink, kanskje omtrent gjennomsnittsflink, det er mange som er flinkere arbeidere enn meg så jeg forstår hvis jeg ikke får jobben - du har kanskje bare funnet en flinkere person!
Jeg vil likevel søke denne stillingen, i tilfelle du ikke har noen andre søkere så er det jo en ørliten sjanse for at du ansetter meg kanskje? :):)

Hilsen,
arbeidsløs[/b]
 
#79
Fy hvor stygg grafikk 1.6 egentlig har!

Minner meg om gode gamle beta dager med uffatelig firkanta figurer. :D
 
#80
Opprinnelig skrevet av Duke@14.01.2005, 15.50
Fy hvor stygg grafikk 1.6 egentlig har! 

Minner meg om gode gamle beta dager med uffatelig firkanta figurer. :D
163394​
ahh, ta det source og dytt det opp i rumpa di!!