Spillegal søker server-admins [Avsluttet]

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#83
Han dytter og dytter, men får ikke plass. Det er rett og slett FOR fett.

:D
 
#84
LOL Mandark! Den var jævla :kul:

Øy, din fitte! Sånn snakker ikke du ikke til en ekte CS veteran som har spilt siden 1999!
Husk hvor du er på rangen, boy! :kul:

Er det bare meg og Mandark som har evnen til å tilpasse oss nye ting og ikke være så kjipe konservative? :p
 
C

Crizpy

Gjest
#85
Du snakker til en som spiller C&C Gold til win95, istedet for C&C Generals.. så ja. Det er bare dere to. HAHAHAHAHAHOMg
 
#86
Øy, jeg gjør det samme jeg! Problemet er at jeg ikke får lyd, faen as.. må få fikset det! Lyden er jo genial i C&C!
 
C

Crizpy

Gjest
#89
Faen meg dritt ikke det funker... Men nå har jo egentlig aldri multiplayerbiten i C&C vært så veldig genial...
 
#90
Crizpy, Det feteste av alt er Nod sine artillery, sørg for at du har høytalere med kraftig bass, bruk 2-3 artillery og fyr løs på en gruppe med infantry, det er sinnsykt tøft. Smellene fra shellsene som skytes ut og dundringen når de treffer er så overlegent selv lydeffektene i de aller nyeste spillene. Skrikene fra folkene som blir shellet istykker er stemningsrike de og, musikken er også utrolig digg å spille til. Det er stort sett kun C&C-sangene som fyller playlisten min på lan om nettene mens jeg spiller Desert Combat eller CS.
Red Alert 1 er litt kult det og men stemningen og de utrolige lydene fra C&C mangler..
 
#91
Kødder du? Hell March fra Red Alert er jo ubersjef!!!

Jeg har begge albumene og hører på dem jevnt og ofte. :kul:
 
C

Crizpy

Gjest
#92
Opprinnelig skrevet av Pycnopodia@15.01.2005, 02.49
Crizpy, Det feteste av alt er Nod sine artillery, sørg for at du har høytalere med kraftig bass, bruk 2-3 artillery og fyr løs på en gruppe med infantry, det er sinnsykt tøft. Smellene fra shellsene som skytes ut og dundringen når de treffer er så overlegent selv lydeffektene i de aller nyeste spillene. Skrikene fra folkene som blir shellet istykker er stemningsrike de og,  musikken er også utrolig digg å spille til. Det er stort sett kun C&C-sangene som fyller playlisten min på lan om nettene mens jeg spiller Desert Combat eller CS.
Red Alert 1 er litt kult det og men stemningen og de utrolige lydene fra C&C mangler..
163729​
Hehe, ja spiller med høyttalerene mine, og det blir bra bass når de artilleria skyter ^^
Og skrika fra folka..det er genialt. Får skikkelig krigsfeeling.
Musikken er også den beste.. men ra1 har en bra låt, som duke nevnte, hell march.. men C&C har BARE bra låter.