Opprinnelig skrevet av Stiluz@08.12.2004, 08.47
Så det er juks å endre rates i CS, til f. eks cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, rate 25000, og cl_rate 9999, noe som er svært utbredt, i og med at dette gjerne gir de med adsl bedre ping?
Så det er juks å endre rates i CS, til f. eks cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, rate 25000, og cl_rate 9999, noe som er svært utbredt, i og med at dette gjerne gir de med adsl bedre ping?
146245

Steam->settings->internet->internet connection. Der kan du velge mellom 14.4, 28.8, 33.6, og 56k modem. Samt ISDN og 256/768k DSL
At å stille nettinnstillingene lavt blir sett på som juks er latterlig. Folk med modem og ISDN må da få sette motatte pakker til det som passer linja best. Skal ting lagge hos dem bare pga en teit insiderregel satt av miljøet? CB sine regler gidder jeg ikke si noe på, siden det er reglene man må godta for å spille der.
Andre må da også få la være å bruke full kapasitet på linja. Jeg kjører feks webserver i bakgrunnen. Slike prosesser nekter jeg å slå av hver gang jeg skal spille.
Forøvrig blir t.om standard oppsett som Half-Life og Counter-Strike kommer med sett på som juks. Hva med de som ikke gidder å sette seg inn i alle innstillingene, og spiller rett etter at spillet er installert? Er de juksemakere? Ingen klagde i 1999-2001
EDIT: Dere mener at folk setter ned linjeinnstillingene sine for å bli vanskeligere å treffe? Det går ikke an å sette et oppsett som gjør dem vanskeligere å treffe, der de treffer deg like bra. Det går begge veier. Er noen vanskelig å treffe, så er du vanskelig å treffe for dem også.
Forøvrig brukes ikke cl_rate noe mer. Det er uansett hva den står på.