Spillegal-server - CS: S eller CS 1.6

Hvis det skulle startes en Spillegal-server, ville du ønsket en CS: Source eller en CS 1.6 server?

  • CS: Source

    Stemmer: 0 0,0%
  • CS 1.6

    Stemmer: 0 0,0%
  • Annet?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, bare ett lite forslag her, siden dere krangler så mye om CS 1.6 og CSS. La heller den serveren kjøre DoD(S) isteden, så slipper dere dette bråket :p
 
Opprinnelig skrevet av musa@28.12.2004, 16.48
okey, nå har det vært mye whining på 1.6 og på source.

blir det i hele tatt noen server? føler at det ikke har skjedd stort etter at det emnet her ble lagd.

så., hva skjer?
154683​
Ting tar tid. Jeg har gjort hva jeg kan, resten er ikke opp til meg.
 
Stemte Source da jeg ikke har 1,6.
 
Hei, det gjør det vel! Kutt ut pessimissmen nå.
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Stiluz+28.12.2004, 17.40-->
<!--QuoteBegin-musa
@28.12.2004, 16.48
okey, nå har det vært mye whining på 1.6 og på source.

blir det i hele tatt noen server? føler at det ikke har skjedd stort etter at det emnet her ble lagd.

så., hva skjer?
154683​
Ting tar tid. Jeg har gjort hva jeg kan, resten er ikke opp til meg.
154758​
[/b]
minna meg skummet mye om ffvii
 
Hurra, når jeg spiller CS:S er det ingen syting og whining. Hurra. CS:S-miljøet vinner. Hurra.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@28.12.2004, 20.53
Hurra, når jeg spiller CS:S er det ingen syting og whining. Hurra. CS:S-miljøet vinner. Hurra.
154821​
jess, man må bare finne riktig server.


cs:s > cs: 1.6
 
Ja... Fordi det er ikke sånn i 1.6 miljøet? Neida, alle som spiller 1.6 er 12 år gammle idioter. Og alle negerne i afrika kommer til Norge for å ta jobbene våres også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Helt riktig! Ergo: Det blir Source.
 
<_<
 
Tryggve:



Det er ingen forskjell på 1.6- og Source-miljøene, bortsett fra at CSS-spillerne er dårligere. Hvis dere opplever noe annet, er dere ikke flinke nok til å velge de riktige 1.6-serverne! Men dette burde jeg kanskje ikke si? Riktignok er jeg glad for at en del SG-ere endelig har fått opp øynene for CS(S), men dere røper at dere ikke har særlig peiling på tidligere versjoner av spillet. Det er også helt greit for meg, og jeg skal ikke dømme dere for det, men det får da være grenser for hvor mye dere skal disse tradisjonelle CS?

Jeg opplever fortsatt FF-hordene her på forumet som et større problem hva Spillegals fjortisrykte angår. ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå tenkte jeg mest på CS-menneskene i denne tråden, da. :p
Seriøst... å påstå at standardinnstillinger i et spill er juks? Pisspreik.
 
Mener du rates osv?

Standar rates er:

Rate: 25000
Cl_updaterate: 101
Cl_cmdrate: 101

Det er strandar, sånn det skal være
 
De fleste servere tillater det ikke lengere, og det er bra. Grunnen til at console er tilgjenngelig, var jo orginalt for at modderne skulle skrive inn forksjellige commandoer der, så ble den standar i cs, og folk begynte å bruke den istedenfor menyen, noe som går fortere.

Jeg bruker foressten et hendig lite script. som sjekker rates til alle på servern, ganske nyttig, da det er kukk å spille mot folk som jukser med rates.
 
Så du mener at å kjøre en add-on i HLSV som sjekker rates og ID til spillerene på servern er juks? Det er jo ikke snakk om Ingame her, dassaper.