Er bare så grusomt lei av konservative CS fjortizz geeker. Dessuten gidder jeg ikke å omformulere det andre har sagt. Så da kan du vel spørre om hvorfor jeg poster i det hele tatt? Kremt...
Og la nå ikke dette bli en "Hva er best av 1.6 og Source"-tråd. Dette er en tråd for avstemning, samt forslag til spill/serveren. Vil dere diskutere CS generelt, vennligst ta det under Spill-kategoriene.
hvis tyske servere ikke lagger, kommer ikke spillegals norske server til å lagge heller da? og forresten; lagger ikke noe særlig når jeg spiller source
Jeg håper sjefene tar til vettet og skjønner at de tilfredstiller en mye større gruppe ved å starte med en 1.6 server i en periode, og så gå over til cs:s etterhvert.
Opprinnelig skrevet av eivind2k@30.11.2004, 21.09 Jeg håper sjefene tar til vettet og skjønner at de tilfredstiller en mye større gruppe ved å starte med en 1.6 server i en periode, og så gå over til cs:s etterhvert.
[Bedreviter]Jeg håper sjefene tar til vettet og skjønner at de tilfredstiller en mye mer vorksen gruppe ved å starte med en source server, for å gravelegge 1.6 totalt.[/bedreviter]
Smaken er som baken. La flertallet bestemme.
Og om jeg ikke tar feil er vel denne serveren først og fremst for brukerene av spillegal.
Bra initiativ!