Spillegalprisene 2004

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Dere har nominert, dere har stemt og dere har ventet. Endelig kan dere få se resultatet av deres harde arbeid, nemlig årets Spillegal Priser ™. Anledningen hvor vi hyller de minnerike stundene og personene fra år 2004 her på Spillegal. Dette er en tradisjon som har vart i omtrent tre år om jeg ikke husker feil. Det var Vivi som i sin tid innførte flere av de nåværende kategoriene, før den tid måtte vi ta til takke med slike kjedelige titler som Årets Medlem og Årets Spammer. Vi har med andre ord gjennomgått noen virkelig radikale forandringer her på spillegal. I år har meg selv og Iliuz kommet på mange nye kategorier for å akkompagnere de Vivi allerede hadde. Blant de nye har vi Årets Konstruktive, Årets Idiot og Årets Debatant. Nok om det formelle, jeg presenterer herved årets Spillegal Priser.

Den gjeveste prisen, Årets Medlem:

1. Lodin

2. Kilik

3. Yetipants




Noen av dere fant kanskje noen av oppføringen på listen overraskende, kanskje tilogmed provoserende. Derfor kan dere benytte dette emnet til å skrike ut om hvor dårlig det var av alle andre å ikke stemme på nettopp deg, si hvorfor du ble glad for nettopp din favoritt vant eller kanskje takke alle andre om du var blant de heldige på listen. Med dette takker jeg for meg og et supert år her på Spillegal, så langt ser det ut til at år 2005 skal bli minst like godt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg er overrasket og provosert, og benytter dette emnet til å skrike ut om hvor dårlig det er av deg å skrive emnetittelen feil. Rett det, din slabbedask.

*Legge "Spillegals tredje best likte medlem" til signatur*
 
C

Crizpy

Gjest
#4
Kan vi ikke få sånn tittel på der det står medlem\forumsjef\ansvarlig\moderator osv?
Haha, fett med "årets idiot" der.

Synes Yetipants kan fikse det, siden har så god med data og programmer og søt og kos og årets medlem :kos:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Hjelpes, jeg kom faktisk blant topp tre på et eller annet. Jaja, jeg ville ikke delt andreplassen med noen andre enn SortUlv :kos:
 
#6
Opprinnelig skrevet av Baronen@11.01.2005, 21.07
Hjelpes, jeg kom faktisk blant topp tre på et eller annet. Jaja, jeg ville ikke delt andreplassen med noen andre enn SortUlv :kos:
Awww. <3 U 2. :kos:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Plan_9: "Spillegalprisene". "Spillegal Prisene" er like feil som Colgates berømmelige "Jordan Smilet", og det vil vi ikke ha noe av.
Spillegal er bedre enn Colgate, og slik vil det alltid bli.
Din tanke er fri.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Jeg slenger meg på og krever at tittelen gjøres om til enten "Spillegalprisene" eller "Spillegal-prisene". Å skrive feil med vilje har ikke noe med estetikk å gjøre. Jeg kan ikke tenke meg noe styggere enn en tittel med en stavefeil eller tilsvarende. Det heter dessuten «vinnerne i år 2004». Og hvorfor står det ikke Årets Nykommer, Årets Medlem osv.? Er det ikke den utmerkelsen man har vunnet? Å sette «Moderator» i signaturen (i mitt tilfelle) blir ikke helt det samme.

---

Jeg vil benytte sjansen til å takke alle som har stemt på meg i kategorien Årets Moderator. Det betyr mye for meg å få den utmerkelsen, og særlig siden enkelte var svært uenige i det jeg sa og gjorde, er det tilfredsstillende å likevel bli valgt til årets beste moderator av de som betyr aller mest for et forum; medlemmene.

Det var også gledelig og overraskende å bli valgt til årets nest mest konstruktive.

De utmerkelsene og vinnerne jeg er uenig i skal jeg forbigå i stillhet. Jeg tror det er tre kategorier jeg gjerne skulle sett en annen vinner i.
 

Sancti

Terrorkatt
#10
Vel, jeg får vel bare gratulere mine overmenn, Shadar og Houseman, og må si jeg faktisk er fornøyd med to andreplasser.

















(En dag skal jeg knuse dere.) =D
 
#12
Jeg får vel bare gjøre det samme...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Opprinnelig skrevet av plan_9@11.01.2005, 21.27
#Spillegal:
1. Vanguard
162078​
Hell yeah, bitches! Woohoo!

Neida, takk til alle som har stemt. Dere er en ekte gromgjeng. Kom gjerne på kanalen hvis dere føler for det, så lenge dere ikke flooder den med rass og rumpelukt. Noe jeg vet dere ikke gjør. ;)
 
#14
Takk til alle som stemte på meg og.. homoer.

Jaja, har oppført meg som en idiot i løpet av året. Men når noen av dere sier at jeg sikkert er en idiot utenom nettet, da blir jeg litt.. såret. Neida, blir ikke det. Men lurer på hvordan klarte å prestere en slik kommentar uten å ha møtt meg i det hele tatt.

Mongis er en av årets nykommere, uansett om han ikke kom med på listen. *klemmepå*
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Jøss. Var det ikke bare jeg, Neocon, Vanguard og Crizpy som brydde oss om all idiotien din, Revan? :D
 
#16
Hva med meg? :(
 
#17
Opprinnelig skrevet av Sancti@12.01.2005, 17.40
(En dag skal jeg knuse dere.)   =D
162462​
Jeg stemte på deg, hvis det er en trøst. ;)


Lodin og Kilik fortjener virkelig plasseringene. To av de medlemmene jeg liker best her. Yetipants også.. selv om vi har hatt et par uenigheter så syns jeg du fortjener tredjeplassen. Du er ikke såå fæl. :tommelopp:

Hvorfor liker vi ikke Neptune forresten? Var ikke han sjef her en stund? Noe jeg har gått glipp av?
 
#19
Han er et helt annet sted en oss i livet, thagen ...
 
#20
Gratulerer til de heldige vinnerene! :tommelopp:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.